Wpis z mikrobloga

@AndzejGolara:

1. Podłącz pod inny port USB, najlepiej Main (często figle płatają frontowe USB w stacjonarkach),
2. Reinstal iTunes (pobierz ponownie najnowszą wersje) i ponownie aktualizacje iOS,
3. Spróbuj na innym sprzęcie,

ale pkt 1. powinien pomóc
@Coba: Ani przez iPhone, ani przez iTunes. iPhone pokazuje teraz ze mam do zainstalowania 14.8, a iTunes ze 14.7 jest ostatnia aktualna wersja. Przed chwila zainstalowałem ITunes na drugim laptopie i to samo
@AndzejGolara: Dziwne, też kiedyś miałem taki komunikat i w końcu zaktualizowałem przez WiFi, hard reset telefonu i za drugim czy trzecim razem poszło.

potem też miałem kłopoty, walczyłem z tym i pomogła zmiana USB właśnie z frontowego na to bezpośrednio wlutowane w płytę (tylni port)

Spróbuj może jutro ¯\_(ツ)_/¯
@AndzejGolara: jesteś w programie beta ios? Jeśli tak to zainstaluj profil pod ios 15 i pobierz wtedy aktualizację do 15. U mnie to pomogło, miałem ten sam komunikat.