Wpis z mikrobloga

Poszukuje zestawu: kij, kołowrotek, plecionka i przynęty. Dodam, że jestem półamatorem.
Będę łowił tylko z brzegu, a przede wszystkim na Wiśle i Wieprzu, a od czasu do czasu jakieś jeziorka.
Nastawiam się przede wszystkim na szczupaka i klenia.
Mój budżet to około 400 zł.

#wedkarstwo #spinning
  • 19
  • Odpowiedz
@Queen14K widzę drugi raz probojesz. Szczupaka i klenia w tym budżecie na jednym kiju ciężko będzie Ci pogodzić. Jakiś dam yagiw długości 240cm+ i ćw w okolicy 20 gram. Do tego ryobi w okolicy 120-140 złotych + zobaczysz co tak wyjdzie cenowo. Plecionka to już kwestia inwencji. Kupisz tania to będziesz się wkurzać. 50-60 dych szykuj. Ja używam Shimano kairiki X8 ale ma swoje wady które trzeba przełknąć. Tu niech ktoś inny
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Scutacarus: A inne dają radę na słabych węzłach? Bo z przecieraniem, to się nie będę kłócił, może serio taka delikatna na tle innych X8, choć trochę mnie to dziwi.

Swoją drogą, z czego wynika wiązanie fluorocarbonu bezpośrednio węzłem, zamiast na krętliku? Chodzi o znaczną długość tego przyponu? 40cm nie wystarczy?
  • Odpowiedz
@Pantokrator różnie ale zwykle.lepiej sobie radzą. Nie ma aż takiego ryzyka że węzeł źle pójdzie i trzeba od nowa wiązać. Wynika to z łatwego rozdzielnia się włókienek, ale jest to zaleta pod kątem głośności.

Ja lubię węzeł bo w razie czego mogę rzucić z bardzo krótkiego zwisu. Plus nie twierdzę ryzyka uszkodzenia przelotki, a węzły które stosuje dają radę ogólnie.

Zasadniczo to jestem fanem tej plecionki. Próbowałem sporo i zawsze do niej
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1