Wpis z mikrobloga

Zlecał ktoś kiedyś stworzenie ots'a, sam się w to bawił i chciałby mi odpowiedizeć na dwa pytanka?

1. Jak to wygląda z legalnościa, tzn, postawienie swojego otsa, np 7.6 praktycznie 1:1 z tym, co było (dorzuciłbym np LB, którego chyba nie było w tej wersji) i sprzedawanie pacc acc? Bez żadnych sms store i innych takich, stary dobry pacc na 30/90 dni i tyle.
Przeglądałem kilka wątków ale mam wrażenie, że były głównie pisane przez dzieciaki, które głównie zastanawiały się nad legalnością dochodów, a nie samego wykorzystania plików i wartości intelektualnych.
Pytam, bo grałem sporo na medivii, która bardzo mi odpowiadala do momentu obligatoryjnej zmiany na nowe sprity, na których po prostu nie dalem rady grać.

2. Bierze w ogóle ktoś tego rodzaju zlecenia, tzn, chcę otsa w takiej i takiej wersji, chcę do niego dorzucić to i to, doradzi vpsa czy jakieś zastosowanie chmurowe, a następnie będzie sprawował ewentualny support? Sam jestem programistą ale nie bardzo chce mi się bawić w stawianie tego, mam swoje projekty po godzinach, także wolałbym zapłacić, niż samemu to rzeźbić. Potrzebowałbym też clienta, najlepiej na 3 platformy (winda/mac/linux)

Na piwku z kumplem przypomniały nam się stare fajne czasy i aktualnie z tego co wiem, nie ma żadnego otsa 1:1 (albo prawie 1:1) w starej tibii, która wygląda jak stara tibia, nie ma zwiększonego exp/skill rate, są te głupie questy na zasadzie zabij x potworków, dostań y doświadczenia/kasy, albo też mase rzeczy można kupować za realną kasę.

Chciałbym pograć na czymś, co nie ma w/w dodatków, a jedną rzeczą, która można kupić, to pacc.
#tibia #ots
  • 17
@AndrzejWithAttitude: właśnie znam otsy działające od lat bez problemu, tylko zastanawiałem się co w takim razie skłoniło twórców medivii do takiego kroku, który kosztował ich naprawdę sporo graczy.

W skrócie jak rozumiem, to znacznie więcej roboty niż mi się wydawało i może uda się kogoś znaleźć ale 100x lepiej byloby samemu przy tym pogrzebać
  • 0