Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
Support #wahoo to jakiś dramat. Od 3 tygodni prowadzą mnie przez jakieś noob stepy, gdzie ewidentnie urządzenie (Bolt v2) ma awarię i przestał działać w nim Bluetooth (stracił nagle łączność z sensorem podczas jazdy, po powrocie do domu nie laczyl sie juz z telefonem). Hard resety, downgrade/upgrade appki, inny telefon itd na nic (opisałem to), a oni swoje...

Teraz chcą pewności czy używam najnowszego FW. Ciekawe jak, gdy mój Bolt nie ma możliwości aktualizacji przez brak połączenia z tel, a Wahoo nie daje plików do manualnych aktualizacji XD

W dodatku #!$%@? jeszcze najnowsza wersje appki na tel i nie rozpoznaje przyznanych uprawnien do GPS i Aparatu.

Serio nie polecam mieć takich perypetii. Brzmi jak hinduski support.

#wahooligan #rower
  • 3
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@mmichal: Mam wlaczony z defaultu. Na 3 telefonach testowalem i na zadnym sie nie laczy juz. Wczesniej (ze 2tyg uzytkowania) dzialal bez problemu. Trafil mi sie lipny egzemplarz i tyle, a ich support przeciaga to krokami z ich FAQ.
Nie polecam nadal, mija już miesiąc, a prawdopodobnie jakiś Hindus (patrząc po krokach i typowej składni) prowadzi mnie ciągle przez jakieś noob stepy i chce ciągle screenshotów. Teraz wpadł na pomysł, żebym wywalił inne urządzenia BT XD Już w pierwszej wiadomości pisałem im, że testowałem urządzenie po usterce z dwoma innymi telefonami i nigdzie ono nie żyje.

Nie polecam tej marki, serio. Sam komputerek to nawet też nie jest to czego do