Wpis z mikrobloga

Na czym polega plaga aut na niemieckich blachach w Polsce ? Każdy handlarz mówi że wystarczy rejestracja za 265 zł. Oczywiście jest to w #!$%@? walenie bo należy opłacić jeszcze akcyzę. Dodatkowo prawie zawsze trzeba #!$%@?ć na lewecie do mechanika żeby podbił przegląd.
Jeszcze problem z blachami. Nigdy nie są na tymczasowych. Tylko na normalnych niemieckich (jak to wyrejestrowac wtf? Da się tak wogole ?). Jakie jeszcze sztuczki i wyjebki czekają nowego nabywcę ?
#samochody
  • 4
@Metindwa: A to nie jest przypadkiem tak, że Niemiec podpisuje umowę inblanco, i kupujesz teoretycznie od Niemca? Handlarze tak robią, żeby obniżyć własne koszty. Oczywiście to nielegalne.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Metindwa: akcyzę nie raz opłacają, jeśli dostaniesz powiedzenie zapłaty akcyzy to jest ok.
Ale blachy zawsze są lewe - auto jest wyrejestrowane w DE, ale zakładają fejkowe, żeby potencjalny kupujący uwierzył w bajkę, że można takim autem wracać na kołach, żeby nie odstraszała go konieczność kombinowania z transportem ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ewentualnie wspomniana umowa na Niemca
@Metindwa: 2x gówno prawda to znaczy jak kupujesz od autohandlu importowany z niemiec samochód to mają obowiązek wystawić fakturę, akcyza musi być opłacona i badanie techniczne zrobione. tobie zostać może tylko 256 zł rejestracja.
jeżeli chodzi o blachy to niemieckie oryginalne zostają w niemieckim WK, gdzie wbijają import w briefy, auta jadą do polski bez blach, a na miejscu montuje się 'niemieckie' z allegro żeby klient miał na czym wrócić jak