Wpis z mikrobloga

Mam problem z aplikacją lidla na telefonie. Chodziła dobrze odkąd mam ten telefon, a pewnego dnia wylogowało mnie z aplikacji i przy próbie logowania nic się nie dzieje. Wpisuje mail i hasło i żadnej informacji zwrotnej nie dostaję, ani że zalogowało, ani złe hasło po prostu nie przechodzi dalej. Próbowałem reinstalować aplikację, zakładać nowe konto i nic nie pomaga, na internecie do sklepu lidla normalnie się mogę zalogować
Jakieś inne pomysły?
#lidlplus #lidl #android
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Mysciak: Nie masz może ublocka w przegladarce włączonego? Może to się wydaje dziwne, bo apka powinna logować się niezależnie, ale miałem tak, że jak wyłączyłem ublocka w przeglądarce to wtedy w apce lidlowskiej zalogowało się normalnie.
  • Odpowiedz