Wpis z mikrobloga

@SeoGuy: Mogę strzelać że z 80% agencji z wysoką pozycją na hasło pozycjonowanie robi to samo. Dlatego czasami wybór agencji/eksperta to najtrudniejszy proces a ich wynik strony niewiele mówi o skuteczności. Masówka to masówka - trudno przerobić więc lepiej robić trochę na duże abonamenty a efekt jakiś tam będzie powoli widoczny - klient płaci bo widzi że coś się rusza. Realia rynku i tyle.
@devones: no to się pomyliłeś :) są jeszcze rycerze co w topach siedzą i robią swoją robotę ale to kosztuje ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Sunrise ma ta przewagę że jest duży, jadą na słuchawce do każdego i łapią
@mat_pl: @Akqub: nie mówię że każdy jeżeli trzymacie topki - poświęcacie czas i indywidualnie odwalacie dobrą robotę za porządne pieniądze to chapeau bas.

Mówię tylko o agencjach które przy setkach/tysiącach klientów przy jakiś niewielkich abonamentach (niewielkie porównując do kosztów jakie wynoszą przy prawdziwych ekspertach) klepią SEO na ogromne zespoły ludzi to kończy się tym co piszę wyżej. Po prostu ciężko jest przerobić i poświecić czas na dokładną analizę klienta jeżeli