Wpis z mikrobloga

Nie napiszę niczego odkrywczego, ale ... dualsense to jest złoto. ( ʖ̯)
Już nawet nie chodzi o trigerry i haptykę (które oczywiście są świetnymi usprawnieniami i znacznie poprawiają immersję). Zdecydowanie za mało uwagi wg mnie jest poświęcane mikrofonowi, który wbudowany jest w pada. Często pośród plusów Dualsensa nie jest on nawet wymieniany i jest to wg mnie mocno nie fair!
Chcesz sobie pograć ze znajomymi? Nic prostszego, dodajecie się na voice chacie, "odciszasz" mikrofon i jazda! Nie trzeba się przejmować, że mikrofon jest źle ustawiony, nie trzeba się przejmować tym, że nie będzie Cię słychać - każdego słychać tak samo. Chcesz odpalić streama? To samo, włączasz mikrofon jednym przyciskiem i jazda! Nie trzeba się babrać w żadnych ustawieniach, masz pewność, że będzie Cię słychać doskonale i nie będziesz ani zagłuszał gry, ani gra nie będzie zagłuszać Ciebie. Szybko i wygodnie. :)
Do tego całkiem nieźle (jak na mikrofon za tak śmieszne pieniądze) wycisza szum otoczenia, nie zniekształca głosu i wyłapuje głos bez względu na to czy mówisz z odległości 10cm czy metra. Jest po prostu świetny (wiadomo, nie ma co porównywać go z profesjonalnymi mikrofonami za x zł, ale na tle mikrofonów załączonych do słuchawek wypada naprawdę imponująco).
Mikrofon ten świetnie uzupełniany jest przez głośnik w padzie, dzięki czemu masz pełną kontrolę nad głośnością i słyszysz swoich ziomków tak wyraźnie jakby siedzieli obok Ciebie na kanapie. Słyszysz grę za cicho i voice chat z pada Ci ją trochę zagłusza? Nic prostszego, podgłaśniasz tv i już jest git. :) Na odwrót? Podgłaśniasz voice chat 3 kliknięciami na padzie. Właśnie tak powinno wyglądać komfortowe granie. :)
Jeżeli boicie się używać mikrofonu z DualSense - przestańcie! Jest on naprawdę dobry i korzystanie z niego to bardzo duże ułatwienie. :)
DualSense, usiądź mi na mordzie. ( ʖ̯)
#ps5 #justiceformikrofonzdualsensa
  • 16
@mxhugo: bardziej koledzy @Ryszardzislaw i @dupskooo są odstepstwami od normy niż te pady są niezawodne - sticky buttons i drifting analogs to jedne z najczęściej wyszukiwanych tematów dotyczących tych analogów i te dwie „awarie” często się zdarzają. Funkcjonalnie są zajebiste, ale nie ma co malować trawy na zielono - mają swoje wady w kwestii awaryjności niestety.
@bartush: No bajer fajny. Czytałem o tych mankamentach PS5 i ich padów i z moich obserwacji wynika że XSX stawia na klasykę za czym idzie wysoka trwałość sprzętu. W sensie jak czytałem to było mało doniesień o awaryjności.
@Ryszardzislaw: Weź sobie przeczytaj mój komentarz jeszcze raz - nie piszę nic o padzie od xboxa. Ale w sumie mogę - oba mają analogi które są na X godzin grania, ale w DS ten problem się nasilił i sporo ludzi na gwarancję je odsyła. Pisałem głównie o tym, że gadanie o brudnych palcach ludzi lub jakimś błędnym obchodzeniem się z padem, bo Wam 700-1200h nic się nie działo jest trochę anomalią.
@bartush: Moja odpowiedź była głównie kierowana do drugiej osoby wymienionej w odpowiedzi, ona już o padach xboxa pisała. Jeśli ciężko Ci skojarzyć fakty, że mogłem odpisać bardziej jemu niż Tobie (bo on o padzie xboxa pisał) to już nie moja wina. ¯\_(ツ)_/¯
A Ciebie oznaczyłem, bo chciałem tylko zaznaczyć, że to nie jest tak, że analogi są jakieś straszne awaryjne, bo są takie jak i u konkurencji. Więc skoro wszyscy mają
Moze posprzataj w pokoju, bo pewnie jakis okruszek Ci wpadl pod analog...


@dupskooo: to dość znany problem, jakiegoś burdelu nie mam, a na drugim padzie już więcej przegrałem i nic mu nie jest.
Mam też pady od Xboxa 360 których używam na PC - one są niezniszczalne. Przeszedłem na nich wiedźmina, kilka assasinów, Red dead redemption, sekiro i wiele wiele innych gier na przestrzeni lat - i żadnego problemu z nimi
@Ryszardzislaw: Kusiło żeby odpisać „nie zesraj się” albo coś o bólu dupy skoro bawisz się w personalne przytyki, ale odpuszczę sobie takie gierki. Według mnie nie jest to normą wszędzie i o ile analogi są te same to różnice konstrukcyjne powodują pewne problemy w DS szybciej. Nie uważam, że połowa jest do wywalenia, ale ja i z dwie osoby ze znajomych już ścieżkę wymiany pada przechodziły po śmiesznej ilości godzin w