Wpis z mikrobloga

Siemanko,
zakupiłem (jak wiele osób na wykopie w tamtym czasie) Oculus Quest 2 ze sklepu www.scan.co.uk (UK ofc..) jakoś w listopadzie 2020.

Ostatnio zauważyłem że na ekranie mam jakieś smugi, jakby mały niebieski pixel a od niego smuga (moze to po prostu dead pixel?). Jak gram to tego tak nie widać, jednak na czarnym ekranie jest mocno widoczne. Na 1000% tego nie było, bo sprawdzalem dokladnie ekran po zakupie (zdarzaly się porysowane szkla od dołu itd). Oculusa używam rzadko, tak 1/2 razy w miesiącu więc dokladnie nie kojarze kiedy się to stało ale nie o to chodzi.

Pytanie czy ktoś miał taki problem? Czy to podlega gwarancji? I co jak kupiłem sprzęt w UK, muszę tam odsyłać do tego sklepu, czy konktaktować się bezpośrednio z Oculusem?

Boje się że zacznie się sypać bardziej.

Pozdro :)
#oculusquest #oculus #oculusquest2 #gwarancja
  • 3
  • Odpowiedz
@lgtinio: Dead pixele nie świecą, więc nie mogą być niebieskie - to jest stuck pixel. Na twoim miejscu skontaktowałbym się z supportem Oculusa. Zawsze możesz poszukać czy ktoś na Reddicie miał problem z matrycami w Quest 2 i jak problem został rozwiązany.
  • Odpowiedz
@milo77: dzieki za odpowiedź :)
Dzisiaj chciałem nagrać/zrobić temu zdjęcie jakoś żeby ew komuś pokazać i zauważyłem ciekawą rzecz która zmienia postać problemu...
Wcześniej nie zwrócilem uwagi, ale ta świecąca smuga występuje na obydwu ekranach (prawe i lewe oko) w tym samym miejscu.. Teraz to juz sam nie wiem co to może być, błąd systemu? Bo jest to wszedzie, w grach, menu, a najlepiej widoczne jak np przytrzyma się wyłacznik
  • Odpowiedz
@lgtinio: Ciężko powiedzieć co to może być. Najlepiej jakby udało się to uchwycić na zdjęciu/nagraniu i skontaktować się z supportem Oculusa. Odpisują szybko
  • Odpowiedz