Wpis z mikrobloga

#motocykle po dwóch sezonach na g310r postanowiłem, ze jednak przyszedł czas na zmienę.
Po różnych pomysłach ze sportami, rebelem 500 itd stwierdziłem, ze najlepszy będzie turystyk.

Budżet max 27/28 tysięcy, w zasadzie nie potrzebuje super mocnego motocykla, chciałbym żeby mial większy zasięg niż g310r( 8L bak) i żeby stabilniej jeździło się drogami ekspresowymi powyżej 100.

Zastanawiam się czy wybrać coś używanego markowego, czy nowe trk.
W tym tygodniu planuje podjechać i zobaczyć te motocykle

Tiger

https://www.otomoto.pl/oferta/triumph-tiger-800-kufry-raty-0-transport-zamiana-ID6E0br9.html

Przebieg powyżej 40k, rocznik 2013 górna granica budżetu ale już z kuframi, gmolaki i grzanym manetkami, problem w tym, ze sam to potrafię zmienić filtry, olej i naciągnąć łańcuch a wiekowy motocykl może się sypać

https://bikemaster.pl/motocykle/bmw-f700gs-abs-kufer-zarejestrowany-w-polsce/

Sporo tańszy, młodszy, w zestawie kufer, trochę mniejszy przebieg ale obniżony a z 183 wolałbym oryginalna wysokość

https://www.otomoto.pl/oferta/yamaha-mt-mt-09-abs-tracer-raty-3-pl-salon-dowoz-ID6E0ADS.html

Tracer 09
Rocznik 2015 polski salon, pierwszy właściciel, przebieg ~52k również z kuframi, gniazdem ladowania itd ale już 850cm3 wiec raz, ze ubezpiecznie będzie wyższe + trochę mocny dla siwezaka

https://www.otomoto.pl/oferta/benelli-trk-502-x-trk502x-gdynia-raty-0-ID6DVnNU.html

Trk 502 x
Zupełnie nowy, cenowo drugi najdroższy ale na wykopie czytałem o słabej jakości wykonania, boje się tez, ze ciężko będzie go kiedyś sprzedać.
W tej cenie jest już z kuframi i manetkami grzanymi
  • 14
@jaceks653: Tiger z polecanego sklepu jest wiec mniej bym obawiał się, ze był rozbity czy cokolwiek , nie wiem tylko jak z awaryjnością przy takim przebiegu, i czy 40k to mało, czy zaraz duży remont itd
@mchmjszk: @jaceks653: mam Triumpha 675R z 2013 roku i to jest wspaniały motocykl. Silnik ma świetną charakterystykę etc ale poprzednio miałem Yamahę FZ8 i wg mnie wykonanie w japończyku było lepsze, przełączniki na kierownicy i tego typu duperele były lepiej wykonane. W Tigerze te plastiki z przodu też nie są rewelacyjne niestety.

Ale to nie oznacza że żałuję, wręcz przeciwnie - jeszcze raz bym kupił Triumpha ;)
@xspeditor: Jaki przebieg? I jak cenowo wychodzi jakiś podstawowy serwis typu napęd filtry oleje?
Miałeś jakieś usterki? Na co warto zwrócić uwagę?

Stylistycznie najbardziej mi się podoba
@mchmjszk: ja kupiłem z przebiegiem 31kkm i wykonałem serwis typu : wszystkie płyny/ filtry + klocki przód za 600zł.
Wydaje mi się powoli że sprzęgło będzie do roboty, ale ono akurat w Street Triple nie ma lekko ;)
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@mchmjszk: Wydaje mi się, że w turystykach nie trzeba się szczególnie przejmować przebiegiem. Japończyk turystyk to spokojnie 150-200k nawinie jak dbany (a i więcej pewnie też da radę), a awaryjność bardzo niska. W zeszłym roku kupiłem tdm900 rocznik 2002, przebieg 62k, dałem na serwis do sprawdzenia i oprócz jakichś eksploatacyjnych pierdółek nic nie wyszło i cały sezon jeżdżę i wszystko wporzo :) także jako posiadacz yamaszki z tego zestawienia też bym
@Ranne_Kapcie: @xspeditor: @animal: @jaceks653: bylem dziś zobaczyć motocykle z tego bikemaster

Tiger ładny, trochę mocno wyplakowany bo aż ręka tłusta była ale o tym, ze tak robią już słyszałem

Na miejscu widziałem tez fajna wersje xc, rok starszy, większy przebieg ale te szprychowe koła robią robotę ()

https://bikemaster.pl/motocykle/triumph-tiger-800-xc-abs/

Przymierzałem się tez to gsa, ten którego tu wstawiłem już jest sprzedany ale