Wpis z mikrobloga

Tydzień temu w środę zwracałem adidas NMD (były lekko za duże). Poszedłem je odesłać do punktu dpd, dostałem maila od adidasa o rozpoczęciu procesu zwrotu oraz numer do śledzenia paczki. W czwartek 22.07 gdy sprawdziłem stan przesyłki to była ona już dostarczona do Adidasa we Wrocku. Następnego dnia adidas zmienił kod do śledzenia paczki, według którego moja paczka nie została jeszcze nadana XD. No i ten status utrzymuje się do dzisiaj, pisanie z supportem nic nie dało, nwm czy zgubili oni moją przesyłkę czy jeszcze jej nie wysłali do następnego magazynu (na ich stronce jest napisane że zwroty trafiają do ich magazynów w Niemczech). Był ktoś kiedyś w podobnej sytuacji? #adidas #zwrot
  • 9
  • Odpowiedz
W czwartek 22.07 gdy sprawdziłem stan przesyłki to była ona już dostarczona do Adidasa we Wrocku. Następnego dnia adidas zmienił kod do śledzenia paczki,


@Onerka: w jaki sposób zmienił się kod do śledzenia? Wysłali ci kolejnego maila czy co? A stary nr do śledzenia masz? Może tylko jakieś zamieszanie w systemie?
Ja niedawno zwracałem, też NMD i też z tego samego powodu (za duże) i wszystko poszło ok, w znaczeniu na
  • Odpowiedz
@Onerka: jak coś bo sprawdziłem u siebie maila
29.06 dostałem maila "TWÓJ ZWROT JEST W DRODZE DO NASZEGO MAGAZYNU" z linkiem do śledzenia paczki i tylko z tego linka korzystałem.
30.06 wg śledzenia wtedy dostali paczkę do tego oddziału WRO
06.07 - mail z adidasa "Pracujemy nad twoim zwrotem" - ostrzegają że trochę to potrwa
10.07 - kolejny mail "Dokładamy wszelkich starań, by jak najszybciej zrealizować Twoją refundację" z gadaniem że
  • Odpowiedz
Na stronie adidasa w zakładce moje zamówienie, jak kliknąłem szczegóły mojego zamówienia to miałem podany ten kod do śledzenia paczki. Następnego dnia zmienili go i teraz pokazuje mi się to co na screenie. Wydaje mi się to dziwne ponieważ zaniosłem buty do oddziału dpd w moim mieście i nie wydaje mi się żeby zdążyli by zgubić tą paczkę nawet jej nie skanując, co zmieniłoby już status zamówienia w systemie dpd xD.
Onerka - Na stronie adidasa w zakładce moje zamówienie, jak kliknąłem szczegóły mojeg...

źródło: comment_1627570768r5PttA2UlQGgHozmOD9fyE.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@Onerka: aaa to jak coś to jak klikałem w panelu (i w sumie nadal mogę to zrobić bo zamówienie nadal mam widoczne w panelu adidasa) to miałem to samo że paczka nie nadana. Chyba jakiś gówniany nr mają podany, to co cię powinno obchodzić to śledzenie z tego pierwszego maila "TWÓJ ZWROT JEST W DRODZE DO NASZEGO MAGAZYNU" gdzie ci się śledzenie zatrzymało na doręczeniu we WRO.
  • Odpowiedz
@Onerka: może generują nowy nr w momencie jak się na stronie kliknie że chce się zwrócić buty. A ty pewnie tak jak ja skorzystałeś z gotowej już naklejki do zwrotu która była w paczce i która miała inny nr. Możliwe że przez to.
Tak czy siak miałem tak samo przy zwrocie.
  • Odpowiedz
@Onerka: a i jak coś- idź do stacjonarnego i obadaj rozmiarówkę NMD. U mnie było tak że te z gładkiego materiału były za duże, a w sklepie NMD w tym samym rozmiarze ale z siatki były już ok. Więc kupiłem z siatki w sklepie a materiałowe odesłałem do adidasa.
  • Odpowiedz