Wpis z mikrobloga

Dzisiaj Valve zaakceptowało stronę mojej gry na Steam ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Za parę dni pierwszy devlog na YT.

Można wishlistować: https://store.steampowered.com/app/1704120/IT_Startup_Deckbreaker/

Są tam na razie screeny wczesnego prototypu. Pewnie potrwa spokojnie jeszcze z 2 lata, aż gra zostanie wydana.
Jeśli chcecie śledzić, albo czarnolistować mój nadchodzący projekt: #itstartupdeckbreaker

#javadevmatt #karciankait #gamedev #unity3d #steam
Pobierz JavaDevMatt - Dzisiaj Valve zaakceptowało stronę mojej gry na Steam ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Za p...
źródło: comment_1627548489ea2ruSEVVTIbjIasdknuDX.jpg
  • 13
@JavaDevMatt: jesteś pewny, że chcesz grafę 3D w takiej grze? Wydaje mi się, że 2D będzie można zrobić zdecydowanie szybciej i całość będzie wyglądała bardziej estetycznie. Większość planszówek czy karcianek, które są później na steam też raczej są 2D, ewentualnie coś pomiędzy
@Dev3City: właśnie testowałem to jako prototyp 2D i 3D. Zdecydowanie lepiej siadł mi koncept 3D: kupiłem parę assetów, które pozwalają mi sprawnie generować estetyczny świat 3D.
W załączniku krótki filmik ze starego prototypu 2D.
JavaDevMatt - @Dev3City: właśnie testowałem to jako prototyp 2D i 3D. Zdecydowanie le...
@JavaDevMatt: No tak tylko już sam korpo świat się mocno różni od świata fantasy z Slay The Spire, więc już tutaj było delikatne odbicie. Jak już bardzo chcesz 3D, to polecam zobaczyć gierkę "Fights in Tight Spaces". Też trochę karcianka i kolory podobne ( ͡° ͜ʖ ͡°)