Wpis z mikrobloga

Od kilku dni laptop stoi na boku, podpięty do stacji więc nie jest używana nawet klawiatura, a dzisiaj z rana przywitał mnie taki piękny widok - szyba osłaniająca ekran pękła sama z siebie albo przy otwieraniu i nawet nie zauważyłem przez kilka dni ^^.
Mam jeszcze pół roku gwarancji NBD ProSupport ale czy jest w ogóle jakaś minimalna szansa żeby to uznali?
xps 13 9370

#dell #gwarancja #laptopy #laptop #xps
oczkers - Od kilku dni laptop stoi na boku, podpięty do stacji więc nie jest używana ...

źródło: comment_1627544225iNAxKqmO7I33Nee7v2CoOw.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Ktoś miał podobny przypadek?
@smacznyy: Spodziewam się że po prostu odrzucą z tekstem podobnym do tego:
https://www.dell.com/support/kbdoc/pl-pl/000150456/przewodnik-po-problemach-zwiazanych-z-przypadkowym-uszkodzeniem-panelu-lcd-lub-panelu-plaskoekranowego-notebooka-ktore-nie-sa-objete-gwarancja-lub-umowa-serwisowa

Szklana osłona wyświetlacza LCD notebooka Dell jest produkowana zgodnie z rygorystyczną specyfikacją i standardami oraz zazwyczaj nie ulega pęknięciu ani rozbiciu w ramach normalnego użytkowania. Ogólnie rzecz biorąc, pękniętą lub rozbitą szklaną osłonę uznaje się za przypadkowe uszkodzenie, które nie jest objęte podstawową gwarancją na komputer.
  • Odpowiedz
@oczkers: a masz 'accidental damage'? Jakbys mial to naprawia bez problemu, a jak nie masz to coz. Nie przekonasz sie dopoki nie zglosisz ;). Nic nie tracisz, mozesz tylko zyskac :)
  • Odpowiedz