Aktywne Wpisy
Ryksa +24
Czy brak samochodu u faceta to red flag? Ma prawko, ale co mi po nim. Każdy poprzedni miał samochód i zabierał mnie na randki za miasto. Muszę wszędzie jeździć komunikacją, robię to już do pracy. Lubie jeździć tramwajami i pociągiem, ale tak dziwnie, facet powinien mieć auto, choćby miało stać na parkingu. To jednak jakiś status dorosłości
jednakenergetyk +53
Ukradli mi kilka dni temu dopiero co zakupioną dwuletnią Corollę, dałem za nią 60k, generalnie już się pogodziłem że stratą, nie miałem AC bo przez kilka szkód wychodziło ponad 10% wartości co wydało mi się zbyt wiele. Kilka godzin po zakupie OC auta i przerejestrowaniu nie było pod moim blokiem. Auto odebrałem tego samego dnia co zginęło. Największa farsa w tym kraju to jednak policja. Policjant powiedział że dziennie w Warszawie ginie
Wrzucam kilka nowych screenów z "moda" do #doom o nazwie #endlessdoom i opiszę po krótce co się dzieje z modyfikacją. Łatwiej mi się też myśli gdy przelewam słowa na papier więc może wyjść z tego całkiem długi post ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Screeny przedstawiają jeden z "korytarzy"- części levelu które mają docelowo oddzielać areny od siebie. Korytarz to dośc robocza nazwa bo to tak naprawdę niewielkie levele z własnym klimatem.
Zakładam że każda arena będzie 2 razy większa od poprzedniej co ma zapewnić 2 razy bardziej intensywną akcję aż do wielkiego finału. Zgodnie z zasadą która usłyszałem wrocławskiego autora kryminałów pana Marka Krajewskiego każdy rozdział pisze on przemiennie jeden rozdział akcja- drugi spokojny.
W modzie właśnie takie spokojne momenty mają zapewniać właśnie "korytarze". Gracz ma miec w nich możliwość chłonięcia klimatu, pomyszkowania, uzupełnienia amunicji i życia. Oczywiście nie zamierzam zostawic go tam samego ( ͡° ͜ʖ ͡°) Nie ograniczam się w tym przypadku wielkościowo, skupiam się na czasie w jaki można przejśc taki korytarz sadze że min 2 max 4 min będą ok żeby gracza nie znudzić.
Poniższa miejscówka ma kojarzyć się ze szpitalem. Po otwartych przestrzeniach jak kaniony, koloseum chciałem zrobić coś bardziej klimatycznego i klaustrofobicznego. Żeby uzyskac taki efekt skupiłem sie na poczatku na dobraniu odpowiedniej palety barw- światło sztuczne ogranicza się do niebieskiego jarzeniowego i bladego żarowego. Za oknami widać jedynie jednolita trupią zieleń, lubie okna nie potrafię z nich zrezygnować - sądze że takie rozwiązanie ten niepokojący efekt jak z filmu mgła na podstawie opowiadania s.Kinga i mimo tego że jest ich miejscami sporo a nawet daja dużo światła wcale nie otwierają przestrzeni zachowując wrażenie ciasnoty.
Tym razem poza teksturami otex na szeroką skalę użyłem własnych- motyw przewodni to "ma być od nich wręcz czuć lizolem".
Zdecydowałem się na dość dużą powtarzalność czego unikałem wczesniej- gracz ma czuć lekkie zagubienie.
W każdym kolejnym elemencie moda staram się też czegoś nauczyć jesli chodzi o narzedzia tym razem był to Decorate- "jezyk" pozwalający na tworzenie nowych obiektów do doom. Na razie ograniczyłem się do edycji istniejących ale powoli coś do mnie dociera ( ͡° ͜ʖ ͡°) dodałem żarówkę i pewien niepokojacy element nawiazujący do zbiorowego samobójstwa pewnej sekty.
Ogólnie podsumowując- wszystko idzie w dobrym kierunku, zapału na razie mi nie brakuje i bawię się świetnie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#gamedev (nadal bawi mnie dodawanie tego tagu xD) #retrogaming