Wpis z mikrobloga

Mirki moja mama zamówiła monitor, nie było jej w domu i odebrał ktoś inny. Jak później wróciła, otworzyła i podłączyła to sie okazało ze jest walnięty. Jak dzwoniłem to kazali wysłać maila ze zdjęciami uszkodzeń itp a teraz sie nie odzywają. Co robić?
#prawo #zakupy #zakupyonline
  • 9
@AleDlaczegoTak: @lukaszkoo: No nie za bardzo tak działa odstąpienie od umowy w terminie 14 dni.
Bo produkt jest uszkodzony.

Tutaj raczej przepisy dotyczące rękojmi muszą iść w ruch.
Zrób zdjęcia, dobrze gdybyś zrobił też zdjęcia opakowania (jak np. opakowanie jest walnięte w tym samym miejscu co monitor to tymbardziej).
Oczywiście sprzedawca będzie się zasłaniać tym, że dlaczego przy odbiorze nie sprawdzono.
Ale przez pierwszy rok to na nim spoczywa "obowiązek"
@AleDlaczegoTak: dobra ale wlasnie ja nie musze udowadniac ze nie rozwalilem, karton jest sredni ale w tym miejscu gdzie jest pekniety jest ok. Ogolnie nie wyglada to niestety na uszkodzenie w transporcie tylko na oszustow w tym sklepie