Wpis z mikrobloga

Przebrnąłem przez parę telefonów i jestem na ostatnim etapie zwracania pada do PS5 (serwis). Dostałem protokół przekazania towaru do DPD, ale żadnego numeru telefonu wbrew temu co mówił konsultant. Mam przechodzić normalnie przez zgłaszanie usługi na stronie DPD czy jest jakaś inna droga?

#ps5
  • 7
@darth_tazar na maila z potwierdzeniem i numerem referencyjnym zwrotu powinieneś dostać w załączniku pdfa. Jest tam gotowy list przewozowy a pod nim instrukcja a w niej numer klienta i nazwa którą będziesz musiał podać podczas rozmowy z konsultantem dpd
@LaFleur: mam numer referencyjny PS w treści maila. jest tez link do pliku .jpg z listem przewozowym na którym 80% treści jest puste, poza adresem na który to ma lecieć i numerem płatnika (to to samo co numer klienta?). Jest też nazwa firmy do której to jest zaadresowane ale tyle.