Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
#vejt
Powiedzcie co mam czynić? Trzeci miesiąc spotykam się z dziewczyną poznaną przez internetowy portal randkowy badoo. Oboje lvl 28. Problem ze mną jest taki, że nie mam żadnego doświadczenia z kobietami. Nigdy nie uprawiałem seksu, nie miałem dziewczyny, nawet nie całowałem się. W tym roku postanowiłem coś zmienić i założyłem profil właśnie na badoo. Pisałem z wieloma kobietami, z trzema się umówiłem, a jedna podtrzymała kontakt. No właśnie... W weekend spotkaliśmy się po raz czternasty (tak, liczę nasze spotkania) i było jak zawsze, czyli fajnie, ale nie wiem co zrobić żeby relacja poszła dalej w kierunku randkowym. Otóż chodzimy razem do kina, na spacery, na basen, zrobiliśmy sobie kilka razy piknik nad lokalnym jeziorem, fajnie nam się gada i spędza czas, ale nawet nie pocałowałem jest w usta z językiem. Tzn. pocałowałem tak bez języka krótko kilka razy na powitanie i pożegnanie, zresztą cały czas mnie to stresuje. Dziewczyna też jest nieśmiała, o czym wyraźnie pisaliśmy ze sobą parę miesięcy przed pierwszym spotkaniem. Nie rozmawialiśmy w ogóle o sprawach intymnych, bo też nie wiem jak zacząć, a ona nie porusza tematu. Czuję się trochę, że nie wiem co dalej. Trochę jakbym się spotykał z kolegą. A wyraźnie pisaliśmy wcześniej w wiadomościach, że szukamy stabilnych związków i w przyszłości chcemy założyć żywą rodzinę. Da radę jakoś wyjść z tej sytuacji? Myślałem, że może najpierw powinienem iść do prostytutki, aby za pieniądze nauczyć się seksu, ale wstydzę się bardzo i nie wiem czy to byłoby fair wobec kobiety, z którą się spotykam i na której mi zależy? Co dalej robić? Dodam, że chodziłem 2 lata na terapię i psycholog powiedział mi, że wszystko ze mną OK i po prostu bardzo boję się kobiet i jakoś nie mogę się przełamać. Może pociągnąć ten układ jeszcze do roku i zobaczyć co dalej? Najlepiej jakby to ona zrobiła pierwszy krok, ale chyba się na to nie zanosi :( Nie wiem w sumie po co wam o tym piszę, chciałem się chyb