Wpis z mikrobloga

No hej trzy-de świry
Kolejna krótka animacja w Houdini, tym razem wziąłem na warsztat cząsteczki.
Teren pustyni również zrobiony w houdini, okazało sie ze są dobre narzędzia do ich tworzenia bez pluginów.
Compositing w Nuke, pierwszy raz w sumie, będę się powoli przestawiać z Ae bo jednak o wiele lepiej sie w tym pracuje.

#grafika3d #houdini #tworczoscwlasna #grafika #grafikakomputerowa
  • 10
  • Odpowiedz
@teflon_z_patelni_mi_smakuje: W hudym to na powaznie od początku tego roku, w zeszłym roku próbowałem ale mi nie szło.
Trudny program, bardzo techniczy, więcej w nim do nauki niż w reszcie 3D softów razem wziętych. Bez dobrych kursów/tutków nie podchodzić bo sie zrazisz.
Jak zaczniesz ogarniać w jaki sposób działa, jak przetwarzasz w nim dane, to zaczyna mieć sens.
Ogólnie daje najwiecej możliwości, ale najdłużej trzeba sie go uczyć.
  • Odpowiedz
@Izeer: super Ci idzie, sam siedze w 3d juz z 10 dobrych lat, fascynacje softami do symulacji mam juz dawno za soba, ukierunkowalem sie na cos innego ale lubie podgladac ludzi ktorzy maja cos wspolnego z hudym, a community choc coraz wieksze to nadal malutkie jesli chdozi o hudego. Jakos tak Jarek Dawidziuk mi sie przypomnial, wymiatacz jesli chodzi o symulacje, nie wiem gdzie on tam teraz jest ale zaczynal dosc
  • Odpowiedz
@teflon_z_patelni_mi_smakuje: Ja w 3D to tak z 4 lata juz, w czym ze 3 profesjonalnie. Dopiero od zeszłego roku zacząłem iść bardziej w symulacje bo to mnie bardziej interesuje. Nawet nie tyle same symulacje co proceduralność (nie wiem czy to słowo istnieje w polskim jezyku xD)
Na początku to nawet i zbrush sie u mnie przewinął, ale ja nie mam głowy do postaci, zapominam łatwo twarze nowo poznanych osób, więc gdzie
  • Odpowiedz