Wpis z mikrobloga

#samochody #mechanikasamochodowa Odstawiam samochód do mechanika na wymianę rozrządu i przy okazji paska wieloklinowego. Sprzęgło łapie mi bardzo wysoko, w zasadzie wystarczy musnąć, ale jeszcze nie ślizga. Jest jakikolwiek sens wymieniać je teraz przy okazji, czy poczekać aż jebnie?
  • 10
@g1venchy: jak nie masz co robic z kasą... jezdzic do poki zbiera, do wymiany sprzegła trzeba zrzucić skrzynie i juz spiewają 400zł za samą robotę. Potem dochodzą inne dodatki za które można zabulić "przy okazji"
@g1venchy: koledzy mówią zeby wymieniać, nie wiem czemu bo objawów zuzytego sprzęgła nie masz. W mojej A3 sprzęgło zbiera bardzo wysoko juz 8 lat... jak wiążesz przyszłość z autem i masz kase i czas na oddanie auta na jakies 2/3 dni to niech robią.
pewnie da się po januszowemu jakos odchylić albo zastosowac inne druciarstwo.


@Zipperek: w Opach były taki skrzynie które miały bardzo duże wycięcie zasłonięte tylko blachą i jak się wyciągnęło wałek sprzęgłowy z drugiej strony skrzyni to szło wyjąć docisk i tarcze. Też w którymś modelu ferrari sprzęgło było z drugiej strony skrzyni że wystarczyło dekiel odkręcić.