Wpis z mikrobloga

Czy jest jakaś infolinia lub czat pomocy ?
Ewentualnie tutaj ktoś doradzi.

Zakupiony towar rano w ofercie widnieją 2 szt, przed chwilą informacja od sprzedającego że nie ma towaru na stanie mimo przyjęcia zamówienia oraz wystawienia F/VAT. Proponuje inne przedmioty które mają przepaść jakościową, oraz proponują na zwrot poprzez moje odstąpienie od umowy. Co jeśli pilnie potrzebuję przedmiotu a na zwrot będę czekać nie wiadomo ile. I czy to normalne że ja muszę odstąpić od umowy skoro to sprzedający się z niej nie wywiązał ?

Z góry dziękuje za pomoc/radę
#allegro
  • 2
  • Odpowiedz
@Qros22: niestety nie każdy zakup będzie zawsze tym udanym. W każdym przypadku umowy zawarte z kupującymi są wiążące i powinny zostać zrealizowane. Wiemy, że niedopełnienie tego obowiązku skutkuje niezadowoleniem klientów, a to ma też przełożenie na naszą renomę. Odstąpienie od umowy jest konieczne do tego, by jak najszybciej odzyskać zwrot pieniędzy. Możesz to zrobić na wiele sposobów, na przykład mailowo. O wiele wygodniej jednak będzie, jeżeli skorzystasz z formularza, który
  • Odpowiedz