Wpis z mikrobloga

Macie tu skrót najnowszej afery, do którego możecie linkować, bo nie chce mi się pisać za każdym razem od nowa.

CDPR wypuścili ten filmik wraz z premierą pacza 1.23, żeby reklamować powrót gry do PSstore i zachęcić do kupna. Ale chyba ktoś pomylił suwaki w facebooku i zamiast ustawić duży zasięg i krótki okres to ustawił odwrotnie.

O reklamie było raczej cicho co tym dziwne, że wszyscy czekają na DLC i chwytają się każdego niusa.

Pod koniec tygodnia i na początku obecnego ludzie i tutaj zaczęli pisać, że widują reklamę i czego ona kurde dotyczy, co to za 'biggest update yet'. We wtorek znalazłem kopię i tej reklamy i wrzuciłem tutaj, a wczoraj na reddita. I gunwo ożyło. Wraz z nową wersją testową na steamie uznano, że to zapowiedź rychłego nadejścia patcha/DLC. Nikt nie był w stanie połączyć tego faktu z paczem 1.2, który ukazał się kilka miesięcy temu a ostatni, 1.23 nie był przecież największy.

CDPR chcieli trochę nagiąć fakty - 'biggest update yet' dla laika brzmi atrakcyjnie - znaczy, że gra naprawiona. 'More to come' to bejcik - aha, zaraz ma coś wyjść - lecę do ps store kupic naprawioną grę do któerej zaraz wyjdzie nowa zawartość!

Ale nie przewidzieli, że autystyczne wykopki wykrzostają te drobne kłamstewka, żeby zrobić aferę i dać sygnał do odjazdu pociągu. Dzisiaj na szybko dementują nieudolnie, że to stara kampania dotycząca pacza 1.2 sprzed kilku miechów. Że używają kłamstewek do zdobycia nowego klienta? Że kampania nadal jest aktywna (albo była). No to co, zawsze się trochę kłamie w marketingu ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#cyberpunk2077
  • 6