Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Czeka mnie rozmowa o przedłużenie umowy po okresie próbnym. To moja pierwsza praca.
Po tych kilku miesiącach, myślę że wiem dosyć sporo i złapałem masę doświadczenia. Pracuje mi się świetnie, może nie jestem jeszcze jakimś seniorem, ale powierzone mi zadania wykonuje sprawnie. Niestety zarobki są nieadekwatne do moich obowiązków, pozostali pracownicy zarabiają dużo więcej, a robią dużo mniej odpowiedzialne rzeczy (niewymagające znajomości programowania). Zarabiam okolice minimalnej (no tyle że jestem studentem to całe brutto moje, ale to tez kwestia czasu).
Ile mogę negocjować? Jak taką rozmowę poprowadzić? Jakie mieliście doświadczenia jeśli chodzi o takie sytuacje? Praca w PHP/Symfony
#programowanie #pracbaza

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #60e74ceeae4a3c000a40568a
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Wesprzyj projekt
  • 6
  • Odpowiedz
@AnonimoweMirkoWyznania: akurat zaletą w IT jest duża ilość super szczegółowych raportów o stanie branży, w tym o wynagrodzeniach. Możesz sobie sprawdzić ile się zarabia na podobnym stanowisku, z podobnym doświadczeniem, w twojej lokalizacji. Tym się możesz posiłkować przy negocjacjach. Z kolei, z doświadczenia mogę ci poradzić, że najlepiej jest wynegocjować dobrą stawkę na początku, ponieważ z podwyżkami bywa różnie.

Jeśli jesteś dopiero po stażu i to jest twoja pierwsza praca, to
  • Odpowiedz
@AnonimoweMirkoWyznania: Po pierwsze jeśli twoje brutto to netto to nie robisz umowy o pracę. Dużo firm ma widełki na stanowiska i jeżeli nie można pracować na wysokim stanowisku na b2b lub zlecenie to firma pewnie ci nie zapłaci tyle co normalnej osobie.