Wpis z mikrobloga

@Elec: Ja nie wiem, leczenie mi się zupełnie useless wydaję. Nie dałem jakoś dużo wzmocnień a i tak jakiekolwiek trafienie to jest utrata i śmierć. I to niezależnie od tego czy mam shield czy nie.
@MikiBomba: Mi się udało wykręcić 4300 pkt (a mogłem 4600 jakbym zaznaczył zabicie obydwu w tym samym momenice) no ale te bossy to jest żart. Szczególnie na samym początku gdzie AI jest takie że zawsze naraz używają skilli.
@SandalzJezusa: Ten ulepszony oceanid był #!$%@? nie miał chyba żadnych op ataków które cie oneshotowały no i generalnie wszystko widziałeś jak dodgować, jedyny problem jaki z nim miałem to, że czas walki nie zależał ode mnie tylko od tego kiedy AI postanawiało być nieatakowalne ale poza tym to raczej chill. Te gówna co teraz są walą cię tak, że jak unikasz oneshota od jednego to drugi w trakcie animacji cię zaczyna
@Sentox: Mimo wszystko nie ma porównania do mojej Klee z Dodoco Tales. Każdy nowszy DPS niestety bije ją na głowę, a ci z "setową" bronią to już w ogóle kosmos. ( ͡° ʖ̯ ͡°)

@SandalzJezusa: @MikiBomba: Jakbym dostawał jednego primosa za każdego skilla zmarnowanego jak to gówno było nietykalne to miałbym C6 Amber.
@MikiBomba o to mi właśnie chodzi, tylko odpaliłem skilla to gnojek uciekał na szczęście fischl robi mocny DPS więc trochę go w powietrzu odbiłem ale i tak nie wiele bo po chwili robił się niewrażliwy na ataki...

Na braci #!$%@? też trochę nerwów poszło bo dosłownie pierwszy raz widziałem żeby tarcza zhongliego tak szybko spadała, a Benett nie wyrabiał z leczeniem i każdy mój unik kończył się wpadnieciem pod atak tego drugiego
@bukem: Teraz to jeszcze nic, jak był event z kostkami to trzeba było dopasowywać main dpsa bo inaczej robiłeś 0 dmg xD
No ale do tych 20k pewnie da się ludzi wycarrować.
@Pie_Man: Na papierze tak, ale musisz brać pod uwagę zasięg ataku i koszty staminy. Klee jest praktycznie melee gdzie Yan ma auto aim mniej więcej jak Lisa.

Yan ma ustandaryzowane combo które teoretycznie możesz rzucać z zamkniętymi oczami. Na Klee musisz patrzeć na swój auto atak tak żeby zdecydować kiedy zrobić machineguna i twój timing dla charged ataku też jest losowo uzależniony od pasywki na którą również musisz zwrócić uwagę czy
@MikiBomba: poprzedni event mi się podobał, fajne miał utrudnienia, w tym zrobili jakieś #!$%@?łe mechaniki na #!$%@? żeby było trudno i fajrant, no i nie po to buduję postacie i męczę się farmieniem artefaktów żeby mi zabierać atk i crit rate
@Elec: Klee jest po prostu o wiele bardziej wymagająca, Yan była moim dpsem i miała te same artefakty co Klee i różnica w dmg jest olbrzymia, nie mówiąc już o skillu i burście, tutaj Yanfei jest kilka poziomów niżej
@Pie_Man: Wg mnie Klee się kompletnie nie sprawdza w sytuacjach gdzie gra zamienia się w bullethell shootera. Za krótki zasięg i za długie animacje. Połowa ataków albo jest przerwana bo dostałeś hita albo przeciwnik zmienił pozycję.
@Elec: Kostki były mega proste w porównaniu tym co teraz jest. Wtedy grałem jeszcze z Amber jako main dpsem i zrobiłem na maksa event. Na yanfei kombo jest proste ale imo jest strasznie upierdliwa do grania przez problemy ze staminą i długą sekwencją ataków o ile same klawisze są proste do klikania to ciężko strasznie się balansuje między dpsem a dodgowaniem. Chociaż myślę, że te konstelacje na redukcje zużycia staminy i