Aktywne Wpisy
gosvami +279
fujiyama +34
#programowanie #programista15k
Chyba czas zmienić zawód. Chciałem wybić dziury na okna w domu, który kupiłem.
Trzeba wziąć piłę, wyciąć w ścianie 6 dziur 2x1.5 metra, a wcześniej wstawić nadproże czyli kawałek betonu nad oknem i zacementować.
Przyszedł Pan, obejrzał, pomierzył po czym zadzwonił i powiedział, że za całość to on weźmie 36K bo tak mu wyszło z cennika z jakiegoś zasr$#go portalu dla budowlańców.
To za te max 5 dni roboty wyjdzie
Chyba czas zmienić zawód. Chciałem wybić dziury na okna w domu, który kupiłem.
Trzeba wziąć piłę, wyciąć w ścianie 6 dziur 2x1.5 metra, a wcześniej wstawić nadproże czyli kawałek betonu nad oknem i zacementować.
Przyszedł Pan, obejrzał, pomierzył po czym zadzwonił i powiedział, że za całość to on weźmie 36K bo tak mu wyszło z cennika z jakiegoś zasr$#go portalu dla budowlańców.
To za te max 5 dni roboty wyjdzie
Siemka mirki.
Jestem amatorem palenia sishki i szukam dla siebie jakiejś fajki.
Zastanawiam się nad Aladin Alux 2 albo Aladin mvp 460? Słyszałem że mvp dużo lepsze ale czy faktyczni aż tak?
https://swiatshishy.pl/shisha/4716-shisha-aladin-mvp-460-rainbow-v1-53cm.html
Biorę ta powyzsza w takim razie.
Cybuch na początek może być ten co tam jest czy lepiej coś innego?
Zakładam że nakładka na węgielki przydałaby się inna?
Węgielki pewnie kokosowe
Co polecisz do palenia? Tytoń lub jakiś żel?
Węgielki koniecznie kokosowe. Unikaj samorozpalających jak ognia
A co polecisz do palenia?
Jak bez nikotyny to raczej kamyki tylko do kamyków trzeba cybucha typu funnel