Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Drogie Mirki i Mirabelki. Piszę do Was ponieważ planuję zmianę samochodu na większy. Może znajdzie się jakaś dobra duszyczka, która coś poradzi w tym temacie. Przejrzałem różne fora ale jestem raczej laikiem jeśli chodzi o motoryzację. Oto czego wymagam od samochodu:
- dobry napęd 4x4 (trudny dojazd do chaty)
- duży bagażnik (dzieci, żona, wiadomo)
- nie będzie wielką skarbonką (wiadoma sprawa że od czasu do czasu trzeba wyłożyć siano na coś grubszego ale nie chcę żeby to było często)
- nie będzie miał problemu z pokonaniem dłuższej trasy

W oko wpadło mi Subaru XV. Podoba mi się też Volvo XC60
Co myślicie o tych samochodach? Polecacie coś podobnego? Budżet do 70 tys.

#samochody #subaru #volvo #kiciochpyta #motoryzacja #pytanie
  • 23
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@plecyPolakow: no XV jest małe. Ja mam Nissana rogue.buda to xtrail, nazwa na rynek US i Kanada. Mam automatyczny napęd 4x4 i opcje blokady napędu 50/50 do 30km/h. Silnik 2,5 benzyna i skrzynia ecvt. Rodzina 2+3 mieści mi się na tygodniowy wyjazd z bagażami bez problemu. W Twoim budżecie się mieści, dodatkowo ten model na US jest lepiej doposazony niż w UE. Serwis tani i ja na usterki nie narzekam żadne.
@plecyPolakow: Ja właśnie ściągam Forda Escape ze Stanów. Jest to odpowiednik Kugi, ale Kuga z tego rocznika wyszłaby 70-80k a Escape po naprawie (wymiana obu drzwi ze strony pasażera i kurtyny z prawej strony) wyjdzie koło 60k. 4x4 2.0 benzyna 240KM, automat hydrokinetyk więc bezobsługowy, full opcja.
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@plecyPolakow: mam Forestera 2014 i już sporo razy był w naprawie.a mam go od niwosci, z przebiegiem 90kkm. Octavia 3 z tego samego roku w moim domu jest o niebo lepiej wykonana w środku i cichsza, nie tak twarda. Ma większy bagażnik od Forestera, Molino, że to sedan. I ani razu nie była w żadnej naprawie. Może Octavia scout jak 4x4 potrzebne
Forester też ładny