Wpis z mikrobloga

@Goronco: Ja mam konto w EUR i USD, można je łatwo otworzyć przez pokój inwestora. Można wpłacać za pomocą karty z PLN, no ale trzeba się przy tym liczyć zarówno z prowizją, jak i przewalutowaniem ze strony banku. Na konto w PLN można też wypłacać z konta w EUR i USD - pieniądze pojawią się jako PLN po przewalutowaniu ich z konta USD.
@Narmol: dlatego, że mają problem np. niekorzystne kursy realizacji zleceń, problemy z edycją/anulowaniem zleceń, zlecenia które się zawieszają, w efekcie czego możesz być stratny. A oni sobie z tego nic nie robią. Dowodów na #!$%@? realizację zleceń mam wiele, jak bardzo się wkurzę to na pewno odezwę się do kilku wykopków stąd, którzy też tego typu problemu mieli i sprawę przekaże poza xtb. Nie polecam tego gówna.
@lukas24: No ale po to pytam o konto walutowe, zeby nie przejmowac sie kursami zlecen. To raz.

Dwa - fajnie, raz czy dwa zdarzylo sie zawieszenie xd Idź juz korzystac z ING gdzei przerwy techniczne nie są tak odczuwalne, bo są co tydzien i uzytkownicy juz sie przyzwyczaili.

@4MagnuM4: @jasieczek: Dzieki chlopaki, wlasnie tego potrzebowalem - zapomnialem o dobrodziejstwie revoluta ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Goronco: tam przynajmniej jak #!$%@? to #!$%@? całkowicie, a w xtb rżną cię na tym i nic z tego nie robią :) ja nie mówię, o zawieszeniu aplikacji, czy niemożliwości zalogowania. Ale o opcji gdzie nie możesz edytować, anulować zleceń, albo zlecenia Ci realizuje po jakimś kursie z kosmosu.