Wpis z mikrobloga

Gracze w znakomitą grę Doom Eternal wiedzą zapewne, że już 29 czerwca wyjdą wersje na obecne konsole. Warto ostrzec i pamiętać, że na platformach PlayStation nie przeniesiecie save'u kampanii z PS4 na PS5, ponieważ Sony bardzo źle zaprojektowało kompatybilność wsteczną z ps4 (takiego problemu nie ma na XB).

Topowe wersje konsol będą chodziły z takimi samymi parametrami, z wyjątkiem trybu 120Hz w którym to rozdzielczość na PS5 będzie niższa (1584p zamiast 1800p na XSX).

#ps4 #ps5 #doom #doometernal
rowerek404 - Gracze w znakomitą grę Doom Eternal wiedzą zapewne, że już 29 czerwca wy...

źródło: comment_1623662034jtC6O1jnFoYHzRFrxWcuWD.jpg

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Sony bardzo źle zaprojektowało kompatybilność wsteczną z ps4


@rowerek404: tak źle zaprojektowali że w innych grach się da przenieść save z ps4 a tutaj się nie da. Ah te złe sony znów napluło mi do zupy.
  • Odpowiedz
@patrol411: Nie w każdej i za każdym razem developer musi ustawiać swoją własną chmurę do przenoszenia save'ów, ponadto nie ma dostępu do 120Hz itd., więc owszem, źle jest to zaprojektowane.
  • Odpowiedz
@patrol411: a jak inaczej następuje transfer save'ów z PS4 na PS5? Zawsze trzeba wrzucać do chmury (i to nawet nie tej zapewnionej przez Sony), proponuję spróbować tego samego w Mortal Shell (p.s. nie da się)
  • Odpowiedz
@dziomson: Nie polecam używania wyrażen kategorycznych, ponieważ jeden wyjątek od tej reguły sprawia, że przestajesz mieć rację, jak np. tutaj. Nie twierdzę, że konsola się gorzej przez to sprzeda, tylko, że jest to kolejny przykład tego, jakie zaniedbania Sony mają wpływ na użytkowników - chcesz grać na PS5 w DE? Zaczynasz od początku. Nadal, gra jest wyśmienita, więc problem nieduży, ale można go było uniknąć.
  • Odpowiedz
@rowerek404: Dobra ale już nie przesadzaj xD Wszystkie moje dotychczasowe sejwy działały bez problemu, jest kilka indywidualnych przypadków gdzie nie działa poprawnie (chociaż sam ich nie doświadczyłem). Nie zdziwiłbym się, gdyby był to ficzer dodany ze strony Beci, bo czemu w większości gier nie ma problemu, a w tym wypadku jest?
  • Odpowiedz
@greven: To nie jest ficzer dodany, tylko pominięty, dlatego, że Becia postanowiła nie stawiać własnej chmury tylko po to, żeby ludzie przenieśli save z gry. Który element wydaje Ci się przesadzony? To, że save'y nie przechodzą płynnie czy to, że nie można być w 100% pewnym, że save z wersji PS4 będzie chodził na PS5? Miłościwie nie wspomne o tym, żebyś spróbował odpalić Mass Effect Legendary Edition w 120fps na
  • Odpowiedz