Wpis z mikrobloga

Siema, mam takie w sumie proste pytanie. Jestem początkujący w simracing'u i mam nastepujące pytanie. O ile czas okrążenia (na spa) będzie lepszy, gdy zmienię config auta (nie mowie o configu z neta, bo po jeździe na nim kończyło się zwykle na kraksie co zakręt) w porównaniu do bazowych ustawień? Np. na SPA Astonem byłem w stanie zrobić (na kwalach) 2:25:1.

#simracing #acc #assettocorsacompetizione
  • 9
  • Odpowiedz
@BerryJohn: Ja bez setupu czas taki jak Ty ale beta z4. Zacząłem masterować tylko ją + setup z neta z jakiegoś rekordowego hotlapa i zszedłem do 2:18. Pozwala mi to utrzymać się w top 4 na zwykłych serwerach, a to już daje frajdę. Tylko u mnie to zwykła AC a nie ACC.
  • Odpowiedz
@BerryJohn: No myślę, że pare sekund. Największa różnica chyba na Raidillon Eau Rouge, gdzie po ustawieniu samochodu mogę cisnąć bez odpuszczania gazu, a po wyjściu zapinam 6
  • Odpowiedz
@BerryJohn: 2:16 - 2.17 to jest dobry czas na Spa w ACC, w mojej ocenie jak nie zbliżasz się na 3-4 sekundy do tego pułapu, czyli nie robisz na domyślnym agresywnym 2:20 to setup nie wiele pomoże. Setupy z neta w 90% przypadkach są o kant dupy. Dobry set na takim długim torze jak Spa pozwoli ci urwać około 2 sekund, może odrobinę więcej.
  • Odpowiedz
@dj_sasek: Właśnie tak się domyślałem, że mimo wszystko nie ma co tryhardować z setupami, gdy jestem jeszcze bardzo mierny w tym podstawowym setupie. ( chociaż nie jeździłem na agresywnym jeszcze, tylko na tym podstawowym zawsze xD).
@kusprzyk: a to biegów też kompletnie nie ruszałem. A miałem wrażenie, że np goście owiele szybciej potrafia jechać na Kemmelu
  • Odpowiedz
@BerryJohn: W ACC nie da się zmieniać przełożeń ale jeżeli brakuje Ci prędkości na Kemmelu to powody są dwa: odpuszczasz gaz w eau rouge oraz masz za duży docisk. Na agresywnym setupie w zależności od auta da się zejść do pułapu 2:18 - 2:20 na Spa. Jak robisz 2:25 to setup pomoże Ci co najwyżej poczuć się pewniej jeżeli chodzi o stabilność, ale sam on będzie grać większą rolę gdy zbliżysz
  • Odpowiedz
@Lerain: Czyli po prostu muszę dalej szlifować jazdę, dzięki. Właśnie eau rouge nie jestem jakoś w stanie przejechać na pełnym gazie (zwykle odpuszczam gdzieś tak do połowy).
  • Odpowiedz