@BetonowyMurek: to musisz sobie odpowiedzieć sam. Będziesz miał trochę niższy profil, będzie twardziej, różnica w wysokości koła będzie pomijalna (na 18" trochę mniej). Jak będzie wyglądać, to ciężko powiedzieć. To pytanie co dla ciebie jest ważniejsze - prowadzenie może wygląd czy komfort oraz mniejsze ryzyko drapnięcia felgi. Osobiście jeżdżę na wzmacnianych 235/45R17 i twardszych lub niższych opon już bym nie chciał na jazdę po mieście. Biorąc pod uwagę, że to
@HetmanPolnyKoronny: pogodzenie wygladu z komfortem. Felga jest czarna na czarnym samochodzie i 18 tez by była czarna. Chodzi mi czy ten jeden cal robi robote czy go praktycznie widac nie bedzie?
@HetmanPolnyKoronny: pogodzenie wygladu z komfortem. Felga jest czarna na czarnym samochodzie i 18 tez by była czarna. Chodzi mi czy ten jeden cal robi robote czy go praktycznie widac nie bedzie?
czy ten jeden cal robi robote czy go praktycznie widac nie bedzie?
@BetonowyMurek: robi i to bardzo, idź w 18", auto też się fajniej na nich prowadzi, komfort mocno się nie pogorszy, chyba, że oczekujesz "komfortu" jak kierowcy aut francuskich xD
Byłem na wschodzie słońca na śnieżce, piękny to był widok. Muszę to powtórzyć kiedyś. Na zdjęciu moment wschodu słońca. #gory #sniezka #karkonosze #sudety
#motoryzacja #felgi
Osobiście jeżdżę na wzmacnianych 235/45R17 i twardszych lub niższych opon już bym nie chciał na jazdę po mieście. Biorąc pod uwagę, że to
@BetonowyMurek: IMO będzie, ale nie będzie to wielka różnica. Schodzisz z lekko ponad dziesięciu centymetrów profilu na dziewięć.
Będzie widać różnicę
Komentarz usunięty przez autora
@BetonowyMurek: robi i to bardzo, idź w 18", auto też się fajniej na nich prowadzi, komfort mocno się nie pogorszy, chyba, że oczekujesz "komfortu" jak kierowcy aut francuskich xD