@EnJoyyy: największym problemem z CP2077 nie są bugi, tylko fakt, że twórcy oszukali i nadal oszukują graczy, robiąc coraz większy downgrade co patch i wycinając kolejne elementy. XD
@EnJoyyy: jak na grę zrobioną w 18 miesięcy, to New Vegas jest wzorem do naśladowania. Widocznie gra spełniła standardy Bethesdy, więc nie dano Obsidianowi ani jednego ekstra dnia pracy, przez co bez modów z nieoficjalnymi bugfiksami od fanów lepiej tego nie uruchamiać.
Ponadto, w New Vegas jest serio dobra gra z ciekawą fabułą, milionem zadań pobocznych, konsekwencji dokonanych wyborów, statsami postaci, które mają jakieś znaczenie... Zaś w Cyberpunku nie ma
@soulburner ja tam w sumie dobrze wspominam New Vegas, przechodziłem conajmniej 3 razy i nie przypominam sobie absolutnie żadnych bugów, ale widocznie miałem szczęście
@wyrwishmat: ja grałem w dniu premiery, a potem dwa razy z kilkoma modami (np. większe miasta bez loadingów) i nie wiem, czy nie zrobię tego znowu. Na początku były jakieś drobne bugi, ale chyba nic psującego grę. CP ma błędów chyba jednak więcej
Ponadto, w New Vegas jest serio dobra gra z ciekawą fabułą, milionem zadań pobocznych, konsekwencji dokonanych wyborów, statsami postaci, które mają jakieś znaczenie... Zaś w Cyberpunku nie ma nic z tych rzeczy:-P
@soulburner: Co ty k*rwa #!$%@?? XD Ty chyba k*rwa przez szybę w sklepie widziałeś tę grę XD
@soulburner: dokładnie to. Plus silnik miał takie ograniczenia że zrobienie pociągu skończyło się na tym że pociąg jest nakryciem głowy npc który #!$%@? pod torami. Dodatkowo gra miała działać na starych konsolach to musieli wszystkie etapy pociąć na kawałki (freeside). No i DLC były świetne.
@EnJoyyy: Uwielbiam produkcje bethesdy jednak do końca życia i jeden dzień dłużej możemy być pewni, że ich gry będą miały ten sam #!$%@? system questów generycznych, które udają, że są mega złożone a tak naprawdę są proste i powtarzalne. Cenię sobie za to otwartość świata, brak cutscenek czy jakichś quicktimeeventów znanych z innych tytułów. Niestety bethesda idzie w kierunku casuali, więc podobnie jak w skyrimie możemy się spodziewać, że w
@ZydowskiZarzadPowierniczy @soulburner to #!$%@? że wszystko było zrobione w 18 miesięcy to śmiech na sali. W 18 miesięcy to oni zrobili remix Fallouta 3 a nie grę. CD projekt robili wszystko od zera a obsidian miał dobre 70% gry zrobione.
@EnJoyyy: jak na grę zrobioną w 18 miesięcy, to New Vegas jest wzorem do naśladowania. Widocznie gra spełniła standardy Bethesdy, więc nie dano Obsidianowi ani jednego ekstra dnia pracy, przez co bez modów z nieoficjalnymi bugfiksami od fanów lepiej tego nie uruchamiać.
Ponadto, w New Vegas jest serio dobra gra z ciekawą fabułą, milionem zadań pobocznych, konsekwencji dokonanych wyborów, statsami postaci, które mają jakieś znaczenie... Zaś w Cyberpunku nie ma
Rafonix się #!$%@?ł na psach? Bo na tym prime tak się zachowuje jakby tak, wydaje się wydygany być i bije się jak mu to mówią , nie ma argumentów żadnych Pytam bo nie śledzę #rafonix #primemma #famemma #donkasjo
#cyberpunk2077 #fallout #falloutnewvegas #heheszki
źródło: comment_1621153342nkCc2VO6xT7k0ynWRjUcTC.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez moderatora
Ponadto, w New Vegas jest serio dobra gra z ciekawą fabułą, milionem zadań pobocznych, konsekwencji dokonanych wyborów, statsami postaci, które mają jakieś znaczenie... Zaś w Cyberpunku nie ma
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
@soulburner: Co ty k*rwa #!$%@?? XD Ty chyba k*rwa przez szybę w sklepie widziałeś tę grę XD
Dodatkowo gra miała działać na starych konsolach to musieli wszystkie etapy pociąć na kawałki (freeside).
No i DLC były świetne.
@soulburner to #!$%@? że wszystko było zrobione w 18 miesięcy to śmiech na sali. W 18 miesięcy to oni zrobili remix Fallouta 3 a nie grę. CD projekt robili wszystko od zera a obsidian miał dobre 70% gry zrobione.
Ponadto, w New Vegas jest serio dobra gra z ciekawą fabułą, milionem zadań pobocznych, konsekwencji dokonanych wyborów, statsami postaci, które mają jakieś znaczenie... Zaś w Cyberpunku nie ma