Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Chyba piszę to po prostu żeby się wygadać. Niedługo będę miał 30 lat. Niesamowite, bo w środku nadal jestem dzieckiem, który jak ma problem to zadzwoni do rodziców. Mam pieniądze (nie za wiele ale wystarczająco by wynająć mieszkanie i coś odłożyć). Pracuję zdalnie od kilku lat. Mam kochającą i wierną dziewczynę no i mieszkamy razem. Super się dogadujemy. Mam zwierzaka, którym trzeba się zaopiekować a także własny samochód. Niczego mi nie brakuje. Nie jestem też mięczakiem, pochodzę ze wsi i wiem co to znaczy wejść oknem kiedy zamykają drzwi. Jednak nie jest mi dobrze.
Myślałem że to przez politykę ponieważ od bardzo dawna miałem zepsuty humor i źle się czułem czytając informacje o tej gównianej polityce w Polsce, przez co przestałem po prostu tym się codziennie karmić żeby nie miewać złych nastrojów. Zależy mi na dobru przyszłych pokoleń i #!$%@? mnie kiedy widzę zmanipulowane starsze pokolenie przez telewizję "publiczną", nepotyzm, kolesiostwo.. Odciąłem się.