Wpis z mikrobloga

Jakiś czas temu zlecałem przelew do US w Getin banku który wrócił jako "NIEZREALIZOWANY". Zorientowałem się po jakimś tygodniu przypadkowo bo akurat przeglądałem historię w poszukiwaniu jakiegoś innego przelewu. Pomyślałem, że może źle dane wpisałem ale puściłem jeszcze raz przy pomocy "Ponów przelew" i przeszedl bezproblemowo. Zadzwoniłem na infolinię i miła Pani poinformowała mnie, ze może nie potwierdziłem sms albo nie wysłaem albo coś tam, więc zacząłem testować i nie. Nie da się uzyskać takiego rezultatu, wtedy przelew po prostu nie zostaje wysłany.

Tutaj ewidentnie przelew wyszedł ale nie został zrealizowany z winy banku. Zgłosiliśmy więc sprawe do "działu przelewów" w którym orzeczono, że oni nie wiedzą, nie widzą próby obciążenia rachunku. No to zadzwoniłem znowu i zgłosiliśmy do "działu technicznego". Po tygodniu zadzwoniłem ponownie i okazało się, ze żadnego zgłoszenia do działu technicznego nie ma i możemy stworzyć kolejne. No to stworzone i znowu czekamy. Po tygodniu dostaje odpowiedź ze screena.

I nie wiem od czego zacząć nawet. Przelew nie został odrzucony tylko niezrealizowany, gdyby został odrzucony to nie byłoby żadnego problemu bo bym wysłał ponownie z inna datą. Poza tym są jakieś daty w których można wysylać przelewy a w których nie można? W niedzielę też nie mogę bo to dzień boży? Czy przelew nie powinien być wtedy automatycznie przeniesiony na kolejny dzień roboczy?

I najważniejsze pytanie, to był przelew do skarbówki, i załóżmy, że teraz skarbówka nalicza mi karę za nieterminową płatność. I ja mam to zapłacić? Bank umywa ręce?

#getinbank #getinbank #banki #bankowosc
źródło: comment_16184104077Zc3tPq0Plp58czlJJTGmG.jpg
  • 2