Wpis z mikrobloga

#noweauto #motoryzacja #samochody #toyota

Mircy, miałem czekać do przyszłego roku ale jak widzę cenniki 2021 to postanowiłem zmienić auto teraz na rocznik 2020.

Wybór padł na Toyotę Corollę 1.6 Valvematic Dual VVT-i 132 KM 6 M/T W.

Pytanie czy to dobry wybór w tym segmencie i tych pieniądzach (wyjściowo 79k, nie wiem ile będzie ostatecznie) czy może jest jakaś konkurencja, ja zbytnio nie widzę.

Nie interesują mnie używane gruzy premium, nie biorę tego pod uwagę.

Robię rocznie około 25k km, autem chcę jeździć 5-6 lat.

Do tej pory jeździłem Peugeotem 308 1,6 HDi i byłem jak najbardziej zadowolony, ale przekroczyłem już 300k km, pora na zmianę.

Dzięki za podpowiedzi.
  • 19
@MinusZero: jeździłem tym w wersji 1.33 99 KM i nie jechało. Przy wyprzedzaniu zmiana biegu z 6. na 4. nic nie zmieniała. Silnik ok co najwyżej do Yariski w 1-2 osoby.
Potem raz jechałem 1.6 132 KM (czy coś koło tego) i było dużo lepiej, ale nie jest to wyścigówka, jeździ co najwyżej poprawnie, jak coś chce się uzyskać to jednak trzeba przeskoczyć za połowę obrotomierza.

Ogólnie nudne auto, niewiele można
@MinusZero: Bardzo przyzwoity samochód pod względem awaryjności. Jeśli chodzi o silnik na pewno nie masz czym się przejmować. Warto się zastanowić nad instalacją lpg, koszt w aso jest niski, dużo osób się decyduje a świetnie go znoszą. Chcesz auto z rocznika 2020? Jak brałem 3 tygodnie temu to już bardzo mało sztuk było na stanie.
@dzejkuo jutro się wybieram, na stronie niby jeszcze są, zobaczę jak w rzeczywistości. Można jeszcze było w jakichś pakietach dodatkowych przebierać czy trzeba brać co jest?
@MinusZero: U mnie był dostępny pakiet style, lub tech do dorzucenia, chyba jeden i drugi okolice 3000pln. Ja brałem leasing dla pracowników, więc mam trochę inne warunki, ale radzę się śpieszyć, bo kolorów było już naprawdę mało jak wybierałem. Nawet nie wiem czy u nas nie była oferta leasingowania tylko do końca marca na auta z wyprzedaży.