Wpis z mikrobloga

#speedcubing #kostkarubika
Chciałbym zacząć przygodę z tymi kostkami i właśnie głupieje przy wyborze. Nie chciałbym dużo wydać już na starcie ale chciałbym też kupić coś co posłuży na dłużej i nadaje się do treningów. Możecie polecić jakieś kostki 2x2x2 3x3x3 magnetyczne w rozsądnej cenie lub jaką markę wybrać?
  • 16
@IlllI każda z tych kości powinna być okej, moją pierwszą była QiYi warrior która jest na tej liście i którą kupiłem za bodajże 2 dolary, na początek spoko, ale po pewnym czasie trochę się rozlazła (ale każda na początku lepiej chodzi), dorzucił bym jeszcze do tej listy legendarnego thunderclapa
@eustachy777: to jeszcze powiedz proszę ta QiYi warrior ma magnesy? i czy do takich treningów one są niezbędne? nie znam się a jedną kostkę co miałem to 20 lat temu z bazaru ;D
@IlllI zwykła warrior nie ma magnesów, ale widzę że nr 5 już ma, co do magnesów to nie mogę sie wypowiedzieć bo nie mam za bardzo z nimi doświadczenia, niektóre osoby bardzo chwalą, ale wiadomo są plusy i minusy
@IlllI: z 3x3x3 polecam little magic m, bardzo tania i dobra kostka. Kiedyś na strefie kostek była za 10zł. Mam trzy trójki, najstarsza to thinderclap v2 bez magnesów, pół roku temu kupiłem little magic m i jest o niebo lepsza. Dwa tygodnie temu przyszła mi z ali RS3M 2020 troszkę inny feeling ale wskoczyła jako główna.
@shuffle7: Właśnie od kilku tygodni mam to rs3m i chyba spoko bardziej skupiam sie na nauce teraz :D denerwuje mnie troche ze wszystko co kupię z neta jest takie otwarte wypalcowane a ja lubię fabrycznie nowe :D mam ogarnięte layer by layer może polecisz co dalej?