Masz motocykl sprowadzony z Francji? Sprawdź jego moc. Do 2016 wszystkie nowe motocykle miały dławione moce do 100 KM. Dławienia motocykli dokonywano w taki sposób, że przywrócenie im pełnej mocy było trudne i drogie. Wykorzystywano np. inne wałki rozrządu, niższe tłoki, zwężki i oczywiście inaczej programowane komputery ECU. #motocykle #ciekawostki
Żadna nowość, na przykład Kawasaki miało model z900 na Europę i z900e na rynek francuski, wąski dolot, mniejsze kolektory, zmiany w ecu. Podobnie z800 i z800e
Dławienia motocykli dokonywano w taki sposób, że przywrócenie im pełnej mocy było trudne i drogie.
@animal: Nom, na przykład ta blokada przepustnicy w postaci kawałka blaszki w Triumphie, z dokładną instrukcją demontażu, było bardzo inwazyjnym i drogim rozwiązaniem :P. Yamahy i ich mostki na ECU też ;). Jasne, że dużo motocykli miało całkiem złożone blokady, ale równie dużo miało możliwie najprostsze rozwiązania.
#motocykle #ciekawostki
@animal: Nom, na przykład ta blokada przepustnicy w postaci kawałka blaszki w Triumphie, z dokładną instrukcją demontażu, było bardzo inwazyjnym i drogim rozwiązaniem :P. Yamahy i ich mostki na ECU też ;). Jasne, że dużo motocykli miało całkiem złożone blokady, ale równie dużo miało możliwie najprostsze rozwiązania.