Wpis z mikrobloga

@Misticmac: ja zadzwoniłem w środę. Do dzisiaj żadnej obecnej informacji na emailu i etykiety do zwrotu. Poczekam do popołudnia i zadzwonię znowu, bo to są jakiejś jaja. Mam pada, którym niby można grać, ale to żadna frajda, a reklamacja jest na etapie 0 od prawie tygodnia. Nawet dostałem "numer zgłoszenia" i nie mam pojęcia, co z nim zrobić xD
@FilcowyKlapek:
Wychodzi na to, że zostałem zrobiony w #!$%@? na tej infolini xD. Jak się okazało gość, z którym gadałem nie wypełnił w ogóle ticketu sprawy, nie spytał mnie o numery seryjny pada i tak dalej. Teraz dostałem etykietę na paczkę jeszcze zanim skończyliśmy gadać xD. Powinien by zdenerowany, bo tydzień w plecy, ale ta sytuacja jest tak absurdalan, że jakoś nie czuję się źle