Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Wyjechalibyście z Polski do Niemiec od razu po liceum ze słabym językiem i kilku miesięcznym stażem w pracy?
#emgiracja #niemcy

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #604e50704fe83c000a904651
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: LeVentLeCri
Doceń mój czas włożony w projekt i przekaż darowiznę
  • 13
  • Odpowiedz
AzjatyckaWybranka: Sam żałuje że nie wyjechałem i dopiero po studiach próbowałem.

Edukacja w DE >> gówno >> edukacja w PL

Skończyłem uniwwrsytet ekonomiczny, język b2 a i tak mnie przyjąć nigdzie nie chcieli, bo im się nie podobało to że nie mam ani doświadczenia w Niemczech ani studiów.

Węc lub studia w DE a lepiej na tym wyjdziesz

Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
  • Odpowiedz
@AnonimoweMirkoWyznania: @alternatereality: @AnonimoweMirkoWyznania: Bez sensu wyjechać do Niemiec po liceum do pracy i jeśli tam nie chcesz podjąć studiów. Przecież zawsze będziesz zwykłym robolem. Ja skończyłem studia w Polsce i od razu pojechałem do pracy do Niemiec i nie dość, że mało robię (im jesteś wyżej tym mniej robisz) to jeszcze dobry hajs, bo ok. 2.5 razy więcej niż w Polsce miałbym. Bez wyksztalcenia pójdziesz do jakiegoś zakładu/fabryki i
  • Odpowiedz
OP: @prezydent88: @Marek1991: Rzecz w tym, że nie planuje iść na studia bo nie kręci mnie żaden kierunek.
Co do początków to stawiam, że mógłbym się zatrudnić na kurierke czy coś bo mam prawko, ale to chyba też nie jest super pomysł bo pracowałbym całymi dniami w samotności i nie nauczyłbym się jezyka.

Ten komentarz został dodany przez osobę dodającą wpis (OP)
Zaakceptował: LeVentLeCri
  • Odpowiedz
@AnonimoweMirkoWyznania: Ausbildung to nie są studia! Ausbildung to nauka zawodu wykwalifikowanego robotnika. Wygląda to w ten sposób, że 4 dni w tygodniu idziesz do zakładu pracy, a jeden dzień w tygodniu idziesz do szkoły.