Wpis z mikrobloga

Mirki są tu jakieś prawniki? Ewentualnie ktoś kto zna się na temacie napraw sprzętu z tytułu rękojmi? Problem w tym, iż oddałem telefon chwilę czasu temu i nikt nie jest w stanie wyjaśnić mi co się z nim dzieje, telefon odesłałem 25 stycznia do sklepu, w którym go zakupiłem. Do 9 lutego kłóciłem się z pajacami, żeby wymienili mi telefon na nowe urządzenie, bo w przeciągu niespełna półtorej roku już drugi raz wylądował na serwisie z tymi samymi objawami. Niestety pierwsze zgłoszenie było bezpośrednio do serwisu Oneplusa i było ono z tytułu gwarancji i nie chcieli mi tego uznać. od 9 lutego nie mam żadnej informacji na temat urządzenia, a ni co się z nim dzieje, w sklepie którym go kupowałem co dzwonię to tylko mówią, że jest na serwisie i nic więcej powiedzieć mi nie mogą. Nie ukrywam, iż najchętniej to po prostu chciałbym zwrot kasy za to urządzenie, jest taka opcja? #kiciochpyta #oneplus #reklamacja #pytanie #pytaniedoeksperta