Wpis z mikrobloga

@Gadgetztan: Pytanie tylko czy masz wiedzę i odpowiednie narzędzia. Wiesz, że jak jest zalany, a widać tam na foto ślady korozji to czeka Cię dużo pracy z polerowaniem czopów, zębów. A jak korozja jest głęboka to bez części zamiennych się nie obędzie.
A popatrz na zdjęcia werku, już pomijając całkiem tarczę, wskazówki, itp. Widać tam braki, np. brakuje zapadki ze sprężynką przy kole zapadkowym. Widać uszkodzony włos balansu. Widać też,
  • Odpowiedz
@Vadzior: włos jak włos można się przy nim pobawić ale zobaczysz że kotwica nie posiada jednego ruibna tak jakby cała paleta wypadła( ͡° ͜ʖ ͡°) można by się było pobawić gdyby to był jakiś markowy model( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Gadgetztan: tutaj jest problemem zły stan koperty. Jej pokrycie jest wykonane za pomocą chromu więc bez ponownej galwanizacji by się nie
  • Odpowiedz