@BrakPomysluNaNick: no coz, jak dla mnie konkurencja jest zawsze z korzyscia dla koncowego klienta, ale jesli koncowy klient ma gwoz wbity w mozg j.w. to co mozna poradzic? ¯\_(ツ)_/¯
@bartd: Przekonalem sie wieloktornie na wlasnej skorze jako konsument, jak wyglada customer service amazonu, jak dziala obsluga posprzedazowa, jak wygladaja zakupy, przesylki i ewentualne problemy z tego typu rzeczami. I z czystym sumieniem moge polecic zakupy.
Jesli jakikolwiek sklep internetowy w Polsce, z polskim kapitalem, zblizy sie chociaz czesciowo do poziomu obslugi i dbalosci o klienta indywidualnego jaki oferuje amazon, to z checia bede tam robil zakupy i namawial kazdego.
I z czystym sumieniem moge polecic zakupy.
Jesli jakikolwiek sklep internetowy w Polsce, z polskim kapitalem, zblizy sie chociaz czesciowo do poziomu obslugi i dbalosci o klienta indywidualnego jaki oferuje amazon, to z checia bede tam robil zakupy i namawial kazdego.