Wpis z mikrobloga

Cześć Mirki,
mam taki problem, że chce podłączyć światłowód pod moje nowe mieszkanie. Ogólnie to jest już wszystko rozprowadzone i wystarczy, aby firma włączyła usługę w moim mieszkaniu. Miał ktoś taki problem, że jest światłowód, a firma nie chce podłączyć, bo nie widzi tego na swojej mapce zasięgu. Jeden sąsiad poradził sobie tak, że zamówił pod adres obok gdzie widnieje to na mapce, ale to w sumie bez sensu, bo skoro jest wszędzie rozprowadzone to dlaczego żaden konsultant nie może wysłać technika, aby zatwierdzić całe osiedle. Dzwoniłem wielokrotnie na infolinie Orange, bo światłowód tej sieci jest poprowadzony, ale tam każą tylko czekać po nawet miesiąc i raczej wątpię, że z jakimiś efektami. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#orange #swiatlowody #swiatlowod
  • 19
@OrangeEkspert: Raczej na tym terenie nie ma żadnych prac inwestycyjnych. Najprawdopodobniej jest tak, że 10m od osiedla jest skrzynka ze światłowodem, od której deweloper rozprowadził po całym osiedlu światłowód, dlatego też Orange jako firma nie widzi osiedla w zasięgu, bo to nie Orange rozprowadzało. Miałoby to jakiś sens, ale czy na prawdę, aby podłączyć światłowód muszę wskazywać w zamówieniu inny adres? Nie łatwiej by było, gdyby po prostu technik, który podłączał
@krzywy_kanister: jest bo deweloper rozprowadził po całym osiedlu a skrzynka od Orange znajduje się 5-10m od osiedla + jedna osoba już ma podłączoną usługę na osiedlu (zamówił na budynek znajdujący się obok skrzynki)
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@kujon_11: technik, który podłącza sygnał nie zatwierdza tego wszystkiego, sprawa jest bardziej skomplikowana. Jeśli w Orange mają błędne dane na temat możliwości technicznych adresu to pracownik wysyła info na skrzynkę wewnętrzna i oni to weryfikują. Nieraz to trwa parę dni, albo 2 tygodnie, nie ma zasady. Przy kombinowaniu ze zmianą adresu też zależy jaki technik przyjedzie, niektórzy kręcą nosem że tego nie zrobią.
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@siemacorobisz: dodam, że wśród pracowników niewielu wie, że ma taką możliwość więc uparcie będą odsyłać do salonu, kazać wysłać list do Skierniewic albo do Warszawy. Ewentualnie będziesz latał po dziale technicznym aż trafisz na kogoś ogarniętego komu się będzie chciało tym zająć.
@siemacorobisz Ale w sumie to co mogę zrobić konsultanci każą czekać, bo niby wysyłają zapytania do techników. Z osobami które zajmują się podłączeniami chyba nie da się skontaktować. Każdy konsultant mówi, że nie da się nic więcej zrobić. Trochę szkoda, że ze strony Orange nie ma indywidualnego podejścia do klienta i jak w systemie czegoś nie widać to już nic nie można zrobić....
@kujon_11: Skrzynka nie oznacza, ze Orange poprowadzil kable do budynkow albo ma budynek zaraportowany w sytemie w zasiegu. Infolinia widzi gotowosc oferty ewentualnie 3 miesieczny termin, za plany czy rozbudowe sieci odpowiadaja i maja wzglad zupelnie inne osoby.