Wpis z mikrobloga

@cagedindreams: Mam kupione 2 te karty. Za jedną zapłaciłem 2649 zł, a drugą taką samą zapłaciłem 3000 zł lol.
Obie kupione wczoraj. Jeżeli chodzi o tą za 2649 zł nie ma żadnego info natomiast za drugą 3000 zł odpisali mi dzisiaj tak


Szanowny Kliencie,

z przykrością informujemy, że realizacja Twojego zamówienia może się wydłużyć ze względu na ograniczoną dostępność części asortymentu w naszym magazynie, za co najmocniej przepraszamy.

Skontaktujemy się z
@cagedindreams: Dostałem nawet jedno info

Dzień dobry,
z przykrością informuję, iż zamówienie zostanie anulowane ze względu na brak dostępności kart graficznych.
Poniżej przesyłam link do formularza reklamacji, który po wypełnieniu pozwoli na uzyskanie ewentualnej rekompensaty:
https://www.mediaexpert.pl/reklamacja
Za zaistniałą sytuację najmocniej przepraszamy.
Dziękujemy za wybór naszego sklepu.

Zespół obsługi zamówień Media Expert.

A do drugiego zamówienia nic nie napisali tylko anulowali.
@troche_tu_nudno: @ReevoX: akcja anulacja
To było do przewidzenia.

Dzień dobry,

z przykrością informuję, iż zamówienie zostanie anulowane ze względu na brak możliwości realizacji. >Dysponowaliśmy ostatnią sztuką zamówionego produktu, która z przyczyn technicznych nie kwalifikuje się do wysyłki.

Za zaistniałą sytuację najmocniej przepraszam.