Wpis z mikrobloga

Miałem wczoraj błąd w #unity3d, nie pamiętam sygnatury, ale nie o to chodzi - chodzi o to, że kod był prawidłowy i po zamknięciu i otworzeniu projektu ponownie błąd po prostu zniknął i wszystko działało prawidłowo. Jak częsta jest to sytuacja w Unity? Bo nie ukrywam, że trochę się #!$%@?łem. Zmarnowałem 20 minut na szukanie błędu, którego nie było. Wcześniej miałem identyczną sytuację w VS Code - program podkreślał mi w losowych miejscach i widział błędy, których nie było i które po restarcie magicznie znikły.
#programowanie
  • 6
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Goryptic: tak z raz na tydzień. Przy wielkich projektach wszyscy już mają we krwi że jak pobierasz nowe rzeczy z repozytorium to kill(szybciej) i startujesz od nowa Unity. Średni czas wyjaśnienia czemu coś nie działa albo dlaczego jakieś elementy są wypięte, zajmuje ok 30 minut jak masz w zespole kogoś kto jest z tym zaznajomiony i do kilku godzin jak sam się nad tym glowisz i nie zapytasz
@Goryptic: Przeczytałem. Losowo narzekasz, że błąd, który może błędem nie był, zniknął po restarcie edytora. Nie napisałeś jaki błąd, nie napisałeś co nie działało przez niego - ot co losowo narzekasz. Pytasz się jak często to występuje, nie opisując o co dokładnie chodzi. Piszesz, że zmarnowałeś 20 minut na szukanie błędu, a nawet nie potrafisz go opisać. Z nas dwóch to nie ja pieprzę głupoty.
@DarkjoyGames: aż specjalnie dla Ciebie sprawdziłem w historii przeglądarki - error CS1061. Błąd, którego nie było, bo w pewnym momencie nawet wykomentowałem cały skrypt, a Unity i tak nadal widziało ten błąd i odmawiało kompilacji.