Wpis z mikrobloga

@Rondy Ja też miałem problem z analogami w padzie i tak jak mi tutaj polecono, zadzwoniłem bezpośrednio na infolinie Sony i kazali mi odesłać pada i powiedzieli, że odeślą innego, sprawnego. Tydzień temu we wtorek dzwoniłem, w środę do mnie przyjechał kurier (na ich koszt), żeby odebrać pada, a wczoraj dostałem maila, że już wysłali do mnie nowego i w piątek ma być, bo idzie z Francji.
  • Odpowiedz
@SpiderFYM: Ale jeśli tak zrobię to potem będę mógł w razie potrzeby na tą samą fakture vat to samo zrobić z konsolą? Oraz czy jak otrzymam nowy pad - to będę miał do niego nową gwarancje(osobną od tej, co była razemm z konsolą)
  • Odpowiedz
Ale jeśli tak zrobię to potem będę mógł w razie potrzeby na tą samą fakture vat to samo zrobić z konsolą?


@Rondy: tak

Oraz czy jak otrzymam nowy pad - to będę miał do niego nową gwarancje(osobną od tej, co była razem z konsolą)


@Rondy: nie dostaniesz nowej, tylko trwać będzie ciągle ta sama od daty pierwotnego zakupu + dni, które spędził na gwarancji
  • Odpowiedz
@SpiderFYM: czyli lepiej czekać do końca, a dopiero potem wymienić? Bo z tego co widzę to może będzie nowa ver. dualsensa jak było z dualshok 4(bo nie chcę raz wymienić i potem za pol roku nowy kupować za swój koszt)
  • Odpowiedz