Wpis z mikrobloga

@SuperusMirkus: Jeśli uważasz, że naliczono Ci błędnie kwotę cashback, napisz do nas na priv i umieść w wiadomości następujące informacje:
 1) adres e-mail, którego używasz w aplikacji goodie,
 2) numer lub screen transakcji w goodie, której dotyczy problem,
3) datę transakcji oraz nazwę sklepu, w którym został dokonany zakup,
 4) screen koszyka zakupów z danymi produktami (np. na Allegro),
 5) opcjonalnie screen potwierdzenia płatności (wymagane przy zakupach na dużą kwotę).
  • Odpowiedz
@Goodie_pl: Pisałem już nie raz. Za każdym razem wklejano mi tę samą pieśń o zakupie z kategorii "non non affiliated". Jak podsyłałem im tego linka, który wskazywał, że jednak sklep i zakup nie jest z tej grupy i źle naliczono cashback, to dostawałem info, że goodie poprawnie naliczyło cashback... czyli nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi. Reklamacja naliczenia została uznana dwa razy (druga po 2 miesiącach sic!),
  • Odpowiedz