Wpis z mikrobloga

Mirki pomożecie z skompletowaniem eq do chodzenia zimą? Nie będę podbijał żadnych nanga parbatów tylko raczej beskid śląski i okolice. Generalnie to można założyć, że nie mam kompletnie nic, bo mam tylko buty. Bieliznę termoaktywną to z tego co rozumiem to najlepiej z wełny merino, do tego jakiś polar i na to kurtka i spodnie, tylko te kurtka i spodnie to z membraną, softshellem czy jeszcze czymś innym? Generalnie to jestem kompletnie zielony w temacie i nie wiem co się w takie górki zimą najlepiej sprawdzi.


#gory #turystyka #trekking
  • 4
@Limon2g: stuptury, spodnie mogą być nawet letnie trekkingowe (podbite kalesonami). Softshell ok, w membranie pewnie się upocisz poza dużymi mrozami, a przyda się głównie jak będzie śniegu po pas. 3 pary rękawiczek (cienkie, średnie, grube) i standardowe ciuchy powinny byc wystarczające żeby wejść gdzieś przy przetartym szlaku w ładny dzień. Mogą się przydać gogle (najlepiej przezroczyste), kijki. Wiele innych gratów warto mieć, ale jeśli nie będziesz się porywał na wyższe góry,
@pilot1123: @skrytozgroza: Dziękówa, pokupione :D Raczków nie dało się już nigdzie dostać, ale kumpel ma raki i raczki to się jakoś podzielimy, stuptuty tak samo jakieś takie w normalnej cenie wyprzedane niby w jednym decathlonie jest ostatnia para, ale już stwierdziłem że pierniczę, wszystkiego na pierwszy raz mieć nie można ;D Zastanawia mnie czy coś jeszcze jeszcze do plecaka władować oprócz jedzenia, termosu, jakiejś latarki, skarpet i bluzy dodatkowej.