Wpis z mikrobloga

Aloha, pytanie do rodziców.

Wkrótce wpadam do dobrych znajomych, z którymi się kawał czasu nie widziałam, bo raz, że urodziła im się córka, a dwa to pandemia.

Stąd moje pytanie do Was, co mogę kupić/ogarnąć 10-miesięcznemu dziecku jako dobra, rozpieszczająca ciotka? ;) Z tego co wiem, to nic jej nie brakuje, więc to miałby być jakiś ekstra fant.

Nie znam się za dobrze na dzieciach i zastanawiam się, czy jednak ewentualnie nie ogarnąć czegoś dla znajomych, bo mamę małej znam ponad pół życia.

#dzieci #kiciochopyta #rodzicielstwo
  • 17
  • Odpowiedz
@pieczarrra polecam obiema rękami Ulice Czereśniowa, piękne książki. Nie pisane, same obrazki, różne pory roku - można kupić cały rok za ok 80 zł. Na początku dziecko pokazuje gdzie jest piesek, pingwin, domek, gdzie pociąg jedzie a im starsze to zaczyna opowiadać historie.
Bohaterowie ci sami także jedno opowiadanie może długo trwac.

Lego duplo jeszcze mi do głowy przychodzi.
  • Odpowiedz
@pieczarrra: z większych giftow to rowerek 3kolowy, albo takie maty edukacyjne jak naciskasz to masz literki piosenki poza tym jak wyżej każda książeczka cos stymulującego. Z mniejszych zawsze przydają się smoczki, pluszaki , kocyki i całe pepco( ͡~ ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@pieczarrra: Podobno domek Dummel i inne zabawki od nich są spoko. Ubranka też są zawsze ok, tak samo paczka pampersow ;) Tylko trzeba zapytać o rozmiar ubranek i rodzaj i rozmiar pampersow. Co do smoczków itd - nie wszystkie dzieci używają, moja nie używa smoczków. Książeczki też są bardzo fajne, np. Pucio, ale też byś musiała się zorientować co mają.
  • Odpowiedz
@pieczarrra: w takich sytuacjach zawsze doradzam kartę podarunkowa do sklepu dziecięcego. Jeśli nie masz z nimi bliskiego kontaktu, t o z konkretną rzeczą raczej nie trafisz lub zdublujesz. Ewentualnie po prostu zapytaj, czego aktualnie potrzebują dla dziecka.