Aktywne Wpisy
KRZYSZTOF_DZONG_UN +106
Wysłałem przez ostatni miesiąc około 100 CV. Efekt – 1 rozmowa o pracę, na której zostałem odpalony i nie przeszedłem rekrutacji. Reszta ofert, na które aplikowałem CISZA.
Wysłałem przez ostatni miesiąc około 1000 zaproszeń/polubien na różnych aplikacjach randkowych. Efekt – 4 pary, z czego 3 to jakieś fejk konta/scamy i jedna – 36-letnia bezrobotna bambaryła z 3 bękartów. (Nie pytajcie czemu dałem jej lajka, po prostu każdego dodawałem).
Chciałem się wyprowadzić od
Wysłałem przez ostatni miesiąc około 1000 zaproszeń/polubien na różnych aplikacjach randkowych. Efekt – 4 pary, z czego 3 to jakieś fejk konta/scamy i jedna – 36-letnia bezrobotna bambaryła z 3 bękartów. (Nie pytajcie czemu dałem jej lajka, po prostu każdego dodawałem).
Chciałem się wyprowadzić od
3x32 +8
Ctrl C + Ctrl V nauczyłem się już w podstawówce albo i wcześniej, ale to, że stosujecie to w kontakcie z klientem, gdzie po drugiej stronie ekranu siedzi człowiek i oczekuje ludzkiego podejścia świadczy wyłącznie o waszym braku profesjonalizmu.
Napisałem do tej firmy i oto odpowiedź:
"Dziękuję za zapytanie.
Sytuacja po naszej stronie nie uległa zmianie i nadal regularnie dostarczamy towar do Polski.
Jednak karty są nadal bardzo "krótkie" i nie wiemy, ile kart Morele sprzedało już swoim klientom.
Dlatego nie możemy podać więcej informacji o tym, kiedy otrzymasz kartę.
Przepraszam za niedogodności."
Są ludzie na tym świecie, którzy monitorują wasze stany magazynowe i oferty oraz raportują to, co macie aktualnie dostępne w sprzedaży. Kilkukrotnie sprawdzaliśmy wasze propozycje kart graficznych firmy Palit, wielokrotnie, w wielu sztukach były dostępne - oczywiście po cenie 4-4,5 k PLN. Wszystko bym zrozumiał, ale zwalanie winy na brak dostaw od Palita to już oznaka conajmniej braku taktu! Ludzie z tej firmy potrafią chociaż przeprosić. Uczcie się od nich!
Z tego miejsca nie pozdrawiam was i liczę, że moją informację zobaczy jak największa liczba osób, co wpłynie na uświadomienie tejże widowni poziomu waszej "wiarygodności" w kontakcie z klientem, który wam zaufał.
#rtx #morelenet #morele #uokik
Nie wiem jak Wy ale ja kasuję u nich konto, tak traktować klienta... Zobaczymy ile zarobią na stracie dziesiątek klientów ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
Komentarz usunięty przez autora