Wpis z mikrobloga

@morele_net Mam poważny powód do tego, by nazwać was totalnymi kłamczuchami. Twierdzicie mi wielokrotnie, że nie macie informacji od dostawcy, kiedy nastąpi dostawa kart graficznych od producenta, czyli firmy Palit.
Ctrl C + Ctrl V nauczyłem się już w podstawówce albo i wcześniej, ale to, że stosujecie to w kontakcie z klientem, gdzie po drugiej stronie ekranu siedzi człowiek i oczekuje ludzkiego podejścia świadczy wyłącznie o waszym braku profesjonalizmu.
Napisałem do tej firmy i oto odpowiedź:

"Dziękuję za zapytanie.

Sytuacja po naszej stronie nie uległa zmianie i nadal regularnie dostarczamy towar do Polski.

Jednak karty są nadal bardzo "krótkie" i nie wiemy, ile kart Morele sprzedało już swoim klientom.

Dlatego nie możemy podać więcej informacji o tym, kiedy otrzymasz kartę.

Przepraszam za niedogodności."

Są ludzie na tym świecie, którzy monitorują wasze stany magazynowe i oferty oraz raportują to, co macie aktualnie dostępne w sprzedaży. Kilkukrotnie sprawdzaliśmy wasze propozycje kart graficznych firmy Palit, wielokrotnie, w wielu sztukach były dostępne - oczywiście po cenie 4-4,5 k PLN. Wszystko bym zrozumiał, ale zwalanie winy na brak dostaw od Palita to już oznaka conajmniej braku taktu! Ludzie z tej firmy potrafią chociaż przeprosić. Uczcie się od nich!

Z tego miejsca nie pozdrawiam was i liczę, że moją informację zobaczy jak największa liczba osób, co wpłynie na uświadomienie tejże widowni poziomu waszej "wiarygodności" w kontakcie z klientem, który wam zaufał.

#rtx #morelenet #morele #uokik
  • 4
  • Odpowiedz
@katzpri3ko: widziałem, jesteśmy w bardzo podobnej sytuacji. Wstrętne kłamczuchy!!!
Nie wiem jak Wy ale ja kasuję u nich konto, tak traktować klienta... Zobaczymy ile zarobią na stracie dziesiątek klientów ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
  • Odpowiedz