Wpis z mikrobloga

  • 1
Płaciłam za przedmiot blikiem. Dokonałam zwrotu, sklep zwrócił mi pieniądze na konto z którego dokonałam przelewu ale pieniędzy nie mam. Możliwe, że przy płatności blikiem sklep ma jakiś randomowy numer zamiast mojego numeru konta?

#technologia #pytanie
  • 11
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@cytmirka @Niekumaty_ @Pippo dzisiaj mija już trzeci dzień. Możliwe, że tyle by szło czy jednak problem z numerem konta? Pani na infolinii nie miała wglądu do moich danych i nie mogłyśmy ustalić numeru na który ma być zwrot ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@alxnr: A no to większy, to rozbudowaną mają pewnie siatkę zwrotów i wszystkiego. Pytam, bo czasem małe, prywatne firmy dokonują zwrotu w przeciągu tygodnia, zwykłym przelewem na konto. Ale tutaj pewnie mechanizm jest bardziej złożony i szybszy.
  • Odpowiedz