Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@bibr: u ciebie to się coś ruszyło, ja kupiłam idealnie o godzinie premiery 3070 i chyba z 4 miejsca się na 3 przesunęłam, co mam powiedzieć XD
Pisz maila. Odpisują na takie zapytania w godzinę
Tylko żeby się nie okazało że przesunąłem się do tyłu XD
Zero info, moją 3070 zamówiłem na początku stycznia. Wybrałem ją, bo wtedy dochodziła ona ponoć do ludzi w przeciągu tygodnia-dwóch. Niestety z tego co udało mi się kiedyś dowiedzieć, to w styczniu przeskoczyła kolejka jedynie o 2 miejsca.
@naasteqq: Mam pytanie może ktoś pomoże, złożyłem zamówienie na morele które zostało przyjęte i potwierdzone mailem, po czym po kilku dniach anulowane, a zgodnie z regulaminem sklepu potwierdzenie zamówienia jest wiążącą umową kupna. Co mogę zrobić w tej sprawie? Morele nawet nie wysłało mi wiadomości przed anulowaniem, a po tym jak zobaczyłem na stronie status anulowanie i zadzwoniłem, usłyszałem "no sorry, był błąd to anulowaliśmy" Czy na prawdę tak prosto sklep
@fearek2137: @naasteqq: Ja ich męczę pytaniami o kolejkę, o faktyczną przyczynę braku możliwości udzielenia informacji o kolejce, spytałem też ile kart danego modelu do tej pory zostało wysłane to też takiej informacji nie podają. Byłem stałym klientem, zawsze kupowałem w morele ale przez zaistniałą sytuacje stwierdzam, że to ściek i już nic tam nie kupie.
@CichyP: damn, chciałam wczoraj x-kom wziąć pod włos pytając o dostępność jakiegokolwiek modelu 3070, ale nie wyszło. Dowiedziałam się ze 60 i 70 w ogóle nie ma na stanie. Po czym sprawdziłam 70-tki i nie było ich. Więc mówił prawdę xD